Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Huifopbouw |
Merk | Koegel |
Model | Snco 18 |
Kenteken | OR-25-DX, OR–25–DX, OR 25 DX (gespeld: Otto Rudolf Twee Vijf Dirk Xantippe) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk v. |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend voertuig: 19000 kg - max. massa middenas geremd: 19000 kg Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 1050 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Koegel Snco 18 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 18-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 18-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 18-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 03-02-2026 (over bijna 5 maanden) |
Tijdlijn van de OR25DX |
|
18-01-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
18-01-2018 | Eerste toelating |
18-01-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
18-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
18-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
20-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
20-01-2025 | Vorige vervaldatum apk |
03-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Koegel Snco 18 opvragen |
Laadvermogen | 24.170 kg |
Massa leeg voertuig | 5830 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 30.000 kg |
Wielbasis | 868 cm |
Lengte voertuig | 1395 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 30.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Koegel Snco 18 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Koegel Snco 18 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Koegel Snco 18 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 06 |
Carrosserie (omschrijving) | Huifopbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Koegel Snco 18 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Koegel Snco 18 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Koegel Snco 18 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
04-12-2019 13:12 | Retroreflector ontbreekt |
23-12-2020 14:01 | Achterlicht werkt niet (goed) |
31-12-2021 11:38 | Achterlicht werkt niet (goed) |
17-01-2024 13:06 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
17-01-2024 13:06 | Band beschadigd |
17-01-2024 13:06 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
17-01-2024 13:06 | Retroreflector ontbreekt |
Schades bekijken van deze Koegel Snco 18.
De gegevens van deze Koegel Snco 18 met kenteken OR25DX (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR25DX weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-25-DX. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–25–DX één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, D en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 5 in OR25DX vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORDX-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 25Â DX, gebruik dan onderstaande zoekbox: