OR-29-PR OR-31-PR

OR-30-PR: Koegel Svkh 24(p)

OR-30-PR Op deze pagina vind je alle informatie over OR–30–PR, een Koegel Svkh 24(p). Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1997. De APK van deze Svkh 24(p) is vervallen op 22-11-2024 (bijna 10 maanden geleden).

Wat wil je doen met OR-30-PR?

infoverkopentools

Specificaties van de OR-30-PR

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Koegel
Model Svkh 24(p)
Kenteken OR-30-PR, OR–30–PR, OR 30 PR (gespeld: Otto Rudolf Drie Nul Pieter Rudolf)
Type SVKH 24 (P)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen voorzyde voorste dwarsbalk
Schadeverleden Schades van deze Koegel Svkh 24(p) opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-04-2024 (bijna 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 22-11-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-10-1997 (bijna 28 jaar geleden)
Vervaldatum APK 22-11-2024 (bijna 10 maanden geleden)

Tijdlijn van de OR30PR

13-10-1997 Eerste toelating
22-11-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
23-11-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
22-11-2021 Vorige vervaldatum apk
22-11-2023 Vorige vervaldatum apk
20-12-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
23-04-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
22-11-2024 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Koegel Svkh 24(p) opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 26.600 kg
Massa leeg voertuig 8400 kg
Toegestane maximum massa voertuig 35.000 kg
Wielbasis 900 cm
Lengte voertuig 1390 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 35.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Koegel Svkh 24(p) opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Koegel Svkh 24(p) opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Koegel Svkh 24(p) opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Koegel Svkh 24(p) opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 11.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Koegel Svkh 24(p) opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Koegel Svkh 24(p) opvragen

APK-gebreken van de OR30PR

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

20-11-2019 16:55 Band beschadigd
20-11-2019 16:55 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
10-11-2020 16:43 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
10-11-2020 16:43 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
11-11-2022 13:31 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
22-11-2023 16:55 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd

Schades bekijken van deze Koegel Svkh 24(p).

Bijwerkdatum OR-30-PR

De gegevens van deze Koegel Svkh 24(p) met kenteken OR30PR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Koegel Svkh 24(p)?

Schadeverleden van de OR 30 PR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1997? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR30PR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Svkh 24(p) (OR30PR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OR-30-PR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–30–PR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WR-30-PR, een Weyer aanhangers Wp 2000 aanhangwagen uit 1997.
  2. Verandering op plek 2: OP-30-PR, een Van hool 3-assige oplegger oplegger uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: OS-30-PR, een Krone N/a oplegger uit 2021.
  4. Verandering op plek 3: OR-20-PR, een Kassbohrer Maxima oplegger uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: OR-40-PR, een Krone N/a oplegger uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: OR-31-PR, een Kassbohrer Maxima oplegger uit 2018.
  7. Verandering op plek 5: OR-30-NR, een Krone N/a oplegger uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: OR-30-RR, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2019.
  9. Verandering op plek 6: OR-30-PP, een Talson Mega oplegger uit 2018.
  10. Verandering op plek 6: OR-30-PS, een Pacton N/a oplegger uit 2018.

Meer kentekens met O, R, P en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, P en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 0 in OR30PR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORPR-kentekens.

8 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

13-10-1997 (bijna 28 jaar geleden):
  1. OF-21-HS: Netam-fruehauf Oncrk 32 w 220
  2. OF-24-HS: Pacton Txl 339
  3. OF-25-HS: Bulthuis Tsta 17
  4. OF-27-HS: Jumbo Do 300 E
  5. OF-35-HS: Pacton Txd 339
  6. OF-79-HZ: Floor Flo-12-27
  7. OH-29-GG: Spitzer Sk 28 al
  8. OH-53-GG: Spitzer Sk28al

Meer Koegel Svkh 24(p) op voertuig-zoeker.nl

Koegel Svkh 24(p) opleggers

één Koegel Svkh 24(p) oplegger
Bekijk Koegel Svkh 24(p) oplegger.
1.934 Koegel opleggers
Bekijk Koegel opleggers.

Koegel Svkh 24(p) voertuigen met gesloten opbouw

één Koegel Svkh 24(p) voertuig met gesloten opbouw
Bekijk Koegel Svkh 24(p) voertuig met gesloten opbouw.
491 Koegel voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Koegel voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Koegel zijn: Koegel S24, Koegel Sn24, Koegel Skh24, Koegel S18 en Koegel Sn 24.