Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open laadvloer (voertuig met open laadvloer) |
Merk | Kraker |
Model | Cf-200 |
Kenteken | OP-30-JT, OP–30–JT, OP 30 JT (gespeld: Otto Pieter Drie Nul Jan Theodoor) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk a. hart koppeling |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 50630 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Kraker Cf-200 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 28-12-2021 (ruim 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 12-08-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 12-08-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 14-04-2026 (over ruim 7 maanden) |
Tijdlijn van de OP30JT |
|
12-08-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
12-08-2016 | Eerste toelating |
18-08-2016 | Vorige aanvang tenaamstelling |
14-08-2021 | Vorige vervaldatum apk |
28-12-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
14-08-2022 | Vorige vervaldatum apk |
14-08-2023 | Vorige vervaldatum apk |
14-08-2024 | Vorige vervaldatum apk |
30-08-2025 | Vorige vervaldatum apk |
14-04-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Kraker Cf-200 opvragen |
Laadvermogen | 41.630 kg |
Massa leeg voertuig | 9370 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 51.000 kg |
Wielbasis | 937 cm |
Lengte voertuig | 1401 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 51.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Kraker Cf-200 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Kraker Cf-200 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Kraker Cf-200 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 01 |
Carrosserie (omschrijving) | Open laadvloer |
Schadeverleden | Schades van deze Kraker Cf-200 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Kraker Cf-200 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Kraker Cf-200 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
06-07-2020 13:30 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
08-07-2021 13:45 | (Zij-)markeringslicht kleur wijkt af of niet toegestaan |
08-07-2021 13:45 | Band beschadigd |
08-07-2021 13:45 | Stadslicht kleur wijkt af of niet toegestaan |
08-07-2021 13:45 | Achteruitrijlicht werkt niet (goed) |
08-07-2021 13:45 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet) |
Schades bekijken van deze Kraker Cf-200.
De gegevens van deze Kraker Cf-200 met kenteken OP30JT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 01-09-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP30JT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-30-JT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–30–JT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, J en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 0 in OP30JT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPJT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 30Â JT, gebruik dan onderstaande zoekbox: