Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open laadvloer (voertuig met open laadvloer) |
Merk | Kraker |
Model | Cf-200 |
Kenteken | OP-49-SK, OP–49–SK, OP 49 SK (gespeld: Otto Pieter Vier Negen Simon Karel) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk a. hart koppeling |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 50880 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Kraker Cf-200 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 27-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 29-03-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 29-03-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 29-03-2025 (ruim 5 maanden geleden) |
Tijdlijn van de OP49SK |
|
29-03-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
29-03-2017 | Eerste toelating |
30-03-2017 | Vorige aanvang tenaamstelling |
29-03-2022 | Vorige vervaldatum apk |
29-03-2023 | Vorige vervaldatum apk |
29-03-2024 | Vorige vervaldatum apk |
27-05-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
29-03-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Kraker Cf-200 opvragen |
Laadvermogen | 41.880 kg |
Massa leeg voertuig | 9120 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 51.000 kg |
Wielbasis | 937 cm |
Lengte voertuig | 1401 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 51.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Kraker Cf-200 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Kraker Cf-200 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Kraker Cf-200 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 01 |
Carrosserie (omschrijving) | Open laadvloer |
Schadeverleden | Schades van deze Kraker Cf-200 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Kraker Cf-200 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Kraker Cf-200 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
29-03-2021 12:02 | Dragende delen bevestigingsmiddelen los |
29-03-2021 12:02 | Remvertraging bedrijfsrem slecht (< 50% awet) |
29-03-2021 12:02 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
02-02-2023 16:38 | Band beschadigd |
02-02-2023 16:38 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
02-02-2023 16:38 | Mistachterlicht werkt niet (goed) |
12-02-2024 14:45 | Fusee(kogel) te veel speling |
12-02-2024 14:45 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
12-02-2024 14:45 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
12-02-2024 14:45 | Mistachterlicht werkt niet (goed) |
12-02-2024 14:45 | Stuurkogel te veel speling |
Schades bekijken van deze Kraker Cf-200.
De gegevens van deze Kraker Cf-200 met kenteken OP49SK (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 31-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP49SK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-49-SK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–49–SK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, S en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 9 in OP49SK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPSK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 49Â SK, gebruik dan onderstaande zoekbox: