OL-30-YR OL-37-YR

OL-31-YR: Krone N/a

OL-31-YR Op deze pagina vind je alle informatie over OL–31–YR, een Krone N/a. Het is een huifopbouw uit 2013. Het kenteken van deze Krone is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OL-31-YR?

infoverkopentools

Specificaties van de OL-31-YR

Het kenteken van deze Krone N/a (OL31YR) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Huifopbouw
Merk Krone
Model N/a
Kenteken OL-31-YR, OL–31–YR, OL 31 YR (gespeld: Otto Lodewijk Drie Één Ypsilon Rudolf)
Type SD
Uitvoering 1227KLX3CXBAAXBB0A5B
Typegoedkeuringsnummer e1*2007/46*0232*04
Variant DA06LNF
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 24-04-2013 (ruim 12 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 24-04-2013 (ruim 12 jaar geleden)
Datum eerste toelating 24-04-2013 (ruim 12 jaar geleden)
Vervaldatum APK 06-12-2022 (bijna 3 jaar geleden)

Tijdlijn van de OL31YR

24-04-2013 Eerste tenaamstelling in nederland
24-04-2013 Eerste toelating
24-04-2013 Huidige aanvang tenaamstelling
05-12-2021 Vorige vervaldatum apk
06-12-2022 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Krone N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 31.570 kg
Massa leeg voertuig 7430 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 896 cm
Lengte voertuig 1386 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Eigenschappen
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

APK-gebreken van de OL31YR

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

03-12-2021 13:43 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
03-12-2021 13:43 Hulpbalk gescheurd
03-12-2021 13:43 iom keurmeester steekproefcontrolerapport niet ondertekend i
06-12-2021 11:16 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
06-12-2021 11:16 Hulpbalk gescheurd

Schades bekijken van deze Krone N/a.

Bijwerkdatum OL-31-YR

De gegevens van deze Krone N/a met kenteken OL31YR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 14-12-2024.

Wat wil je doen met deze Krone N/a?

Schadeverleden van de OL 31 YR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2013? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL31YR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (OL31YR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OL-31-YR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–31–YR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: ML-31-YR, een Yamaha Fzr750 motorfiets uit 1987.
  2. Verandering op plek 2: OF-31-YR, een Ligthart 1830tz oplegger uit 1999.
  3. Verandering op plek 2: ON-31-YR, een Krone N/a oplegger uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: OL-21-YR, een Krone N/a oplegger uit 2013.
  5. Verandering op plek 3: OL-41-YR, een Pacton trailers Trz.339 oplegger uit 2013.
  6. Verandering op plek 4: OL-30-YR, een Krone N/a oplegger uit 2013.
  7. Verandering op plek 4: OL-32-YR, een Krone N/a oplegger uit 2013.
  8. Verandering op plek 5: OL-31-XR, een Krone N/a oplegger uit 2013.
  9. Verandering op plek 6: OL-31-YP, een H.t.f. Hzo 32 oplegger uit 2013.
  10. Verandering op plek 6: OL-31-YS, een Van eck U t-3ln oplegger uit 2013.

Meer kentekens met O, L, Y en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, Y en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 1 in OL31YR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLYR-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

24-04-2013 (ruim 12 jaar geleden):
  1. OL-09-YR: Krone N/a
  2. OL-10-YR: Krone N/a
  3. OL-13-YR: Krone N/a
  4. OL-14-YR: Krone N/a
  5. OL-18-YR: Krone N/a
  6. OL-20-YL: Schmitz cargobull N/a
  7. OL-21-YL: Schmitz cargobull N/a
  8. OL-21-YR: Krone N/a
  9. OL-22-YR: Krone N/a
  10. OL-23-YR: Krone N/a
  11. OL-24-YR: Krone N/a
  12. OL-25-YR: Krone N/a
  13. OL-26-YR: Krone N/a
  14. OL-29-YR: Krone N/a
  15. OL-31-YS: Van eck U t-3ln
  16. OL-36-YR: Krone N/a
  17. OL-37-YR: Krone N/a
  18. OL-39-YR: Krone N/a
  19. OL-47-YP: Schmitz cargobull N/a
  20. OL-49-YP: Schmitz cargobull N/a
  21. OL-61-YP: Krone N/a
  22. OL-62-VB: Kassbohrer Mega
  23. OL-65-YP: Krone N/a
  24. OL-67-YP: Krone N/a
  25. OL-68-YP: Krone N/a
  26. OL-74-YP: Krone N/a
  27. OL-80-YP: Krone N/a
  28. OL-84-YG: Schmitz cargobull N/a
  29. OV-66-TT: Krone N/a

Meer Krone N/a op voertuig-zoeker.nl

Krone N/a opleggers

41.070 Krone N/a opleggers
Bekijk Krone N/a opleggers.
45.031 Krone opleggers
Bekijk Krone opleggers.

Krone N/a huifopbouws

26.796 Krone N/a huifopbouws
Bekijk Krone N/a huifopbouws.
27.913 Krone huifopbouws
Bekijk Krone huifopbouws.

De meest verkochte oplegger-modellen van Krone zijn: Krone N/a, Krone Sd, Krone Sz, Krone Se en Krone Krone.