Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | Krone |
Model | N/a |
Kenteken | ON-95-JR, ON–95–JR, ON 95 JR (gespeld: Otto Nico Negen Vijf Jan Rudolf) |
Type | SD |
Uitvoering | 1427KLX3BXBXAXAC0B8B |
Typegoedkeuringsnummer | e1*2007/46*0232*06 |
Variant | DA08CLSF |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 50000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 11-02-2020 (bijna 6 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 20-08-2014 (ruim 11 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 20-08-2014 (ruim 11 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 14-11-2025 (over ruim 2 maanden) |
Tijdlijn van de ON95JR |
|
20-08-2014 | Eerste tenaamstelling in nederland |
20-08-2014 | Eerste toelating |
11-02-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
01-09-2022 | Vorige vervaldatum apk |
01-09-2023 | Vorige vervaldatum apk |
06-10-2024 | Vorige vervaldatum apk |
14-11-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Krone N/a opvragen |
Laadvermogen | 36.780 kg |
Massa leeg voertuig | 4220 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 41.000 kg |
Wielbasis | 894 cm |
Lengte voertuig | 1401 cm |
Breedte voertuig | 250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 41.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 14.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
27-08-2019 10:16 | Band onvoldoende profiel |
27-08-2019 10:16 | Dragende delen misvormd of gescheurd |
01-09-2020 11:15 | Band beschadigd |
01-09-2020 11:15 | Hulpbalk gescheurd |
01-09-2020 11:15 | Achterlicht werkt niet (goed) |
01-09-2020 11:15 | Stootbalk ondeugdelijk |
Schades bekijken van deze Krone N/a.
De gegevens van deze Krone N/a met kenteken ON95JR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2014? Of wil je de gedetailleerde waarde van ON95JR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van ON-95-JR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken ON–95–JR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, N, J en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 5 in ON95JR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ONJR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ONÂ 95Â JR, gebruik dan onderstaande zoekbox: