Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Huifopbouw |
Merk | Krone |
Model | N/a |
Kenteken | OP-33-LJ, OP–33–LJ, OP 33 LJ (gespeld: Otto Pieter Drie Drie Lodewijk Jan) |
Type | SD |
Uitvoering | 1427XBC1 |
Typegoedkeuringsnummer | e1*2007/46*0232*09 |
Variant | DA06CLNF |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op balk v. r. |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 50000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 19-10-2016 (bijna 9 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 19-10-2016 (bijna 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 19-10-2016 (bijna 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 04-07-2025 (ruim 2 maanden geleden) |
Tijdlijn van de OP33LJ |
|
19-10-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
19-10-2016 | Eerste toelating |
19-10-2016 | Huidige aanvang tenaamstelling |
04-06-2022 | Vorige vervaldatum apk |
04-06-2023 | Vorige vervaldatum apk |
04-06-2024 | Vorige vervaldatum apk |
04-07-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Krone N/a opvragen |
Laadvermogen | 34.100 kg |
Massa leeg voertuig | 6900 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 41.000 kg |
Wielbasis | 879 cm |
Lengte voertuig | 1386 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 41.000 kg |
Hoogte voertuig | 400 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 06 |
Carrosserie (omschrijving) | Huifopbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 14.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
04-06-2019 12:41 | Opspatafscherming ontbreekt |
24-04-2020 15:30 | Band onvoldoende profiel |
31-05-2021 10:42 | Band onvoldoende profiel |
31-05-2023 16:12 | Achteruitrijlicht werkt niet (goed) |
31-05-2023 16:12 | Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan |
31-05-2023 16:12 | Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
31-05-2023 16:12 | Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
31-05-2023 16:12 | Hulpbalk gescheurd |
31-05-2023 16:12 | Opspatafscherming niet volgens voorschrift |
Schades bekijken van deze Krone N/a.
De gegevens van deze Krone N/a met kenteken OP33LJ (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 06-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP33LJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-33-LJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–33–LJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, L en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 3 in OP33LJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPLJ-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 33Â LJ, gebruik dan onderstaande zoekbox: