Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Huifopbouw |
Merk | Krone |
Model | N/a |
Kenteken | OP-64-HR, OP–64–HR, OP 64 HR (gespeld: Otto Pieter Zes Vier Hendrik Rudolf) |
Type | SD |
Uitvoering | 1427XBF0 |
Typegoedkeuringsnummer | e1*2007/46*0232*09 |
Variant | DA06CLNF |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op balk v. r. |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 41000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 19-12-2024 (bijna 9 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 30-06-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 02-09-2025 (4 dagen geleden) |
Tijdlijn van de OP64HR |
|
30-06-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
30-06-2016 | Eerste toelating |
30-06-2016 | Vorige aanvang tenaamstelling |
27-07-2021 | Vorige vervaldatum apk |
27-07-2022 | Vorige vervaldatum apk |
27-07-2023 | Vorige vervaldatum apk |
29-08-2024 | Vorige vervaldatum apk |
19-12-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
02-09-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Krone N/a opvragen |
Laadvermogen | 34.193 kg |
Massa leeg voertuig | 6807 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 41.000 kg |
Wielbasis | 894 cm |
Lengte voertuig | 1386 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 41.000 kg |
Hoogte voertuig | 400 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Exportindicator | Ja |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Nee |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 06 |
Carrosserie (omschrijving) | Huifopbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 14.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
27-07-2020 12:23 | Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
27-07-2020 12:23 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
12-07-2022 11:00 | Band beschadigd |
12-07-2022 11:00 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
12-07-2022 11:00 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
29-08-2023 16:37 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
29-08-2023 16:37 | Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
02-09-2024 16:29 | Remschijf ernstig gecorrodeerd |
02-09-2024 16:29 | (Kunststof) remleiding geknikt |
Schades bekijken van deze Krone N/a.
De gegevens van deze Krone N/a met kenteken OP64HR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 04-09-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP64HR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-64-HR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–64–HR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, H en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 4 in OP64HR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPHR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 64Â HR, gebruik dan onderstaande zoekbox: