Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | Krone |
Model | N/a |
Kenteken | OR-25-ST, OR–25–ST, OR 25 ST (gespeld: Otto Rudolf Twee Vijf Simon Theodoor) |
Type | SD |
Uitvoering | 1427ZCF1 |
Typegoedkeuringsnummer | e1*2007/46*0232*15 |
Variant | DA04CLNF |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 49480 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 23-01-2019 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 23-01-2019 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 23-01-2019 (bijna 7 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 23-01-2026 (over bijna 5 maanden) |
Tijdlijn van de OR25ST |
|
23-01-2019 | Eerste tenaamstelling in nederland |
23-01-2019 | Eerste toelating |
23-01-2019 | Huidige aanvang tenaamstelling |
23-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
23-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
23-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
23-01-2025 | Vorige vervaldatum apk |
23-01-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Krone N/a opvragen |
Laadvermogen | 30.480 kg |
Massa leeg voertuig | 10.520 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 41.000 kg |
Wielbasis | 895 cm |
Lengte voertuig | 1404 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 41.000 kg |
Hoogte voertuig | 400 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 14.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
23-01-2020 16:46 | Onderdeel brandstofsysteem ondeugdelijk bevestigd |
23-01-2020 16:46 | Retroreflector vertoont gebrek |
23-01-2020 16:46 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
13-01-2022 13:51 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
13-01-2023 11:03 | Band onvoldoende profiel |
13-01-2023 11:03 | Achterlicht werkt niet (goed) |
19-01-2024 11:28 | Band onvoldoende profiel |
19-01-2024 11:28 | Achterlicht lichtoppervlak > 25% afgenomen |
Schades bekijken van deze Krone N/a.
De gegevens van deze Krone N/a met kenteken OR25ST (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR25ST weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-25-ST. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–25–ST één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, S en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 5 in OR25ST vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORST-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 25Â ST, gebruik dan onderstaande zoekbox: