OR-49-HR OR-51-HR

OR-50-HR: Krone N/a

OR-50-HR Op deze pagina vind je alle informatie over OR–50–HR, een Krone N/a. Het is een geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling uit 2019. De APK van deze N/a vervalt op 15-02-2026 (over ruim 5 maanden).

Wat wil je doen met OR-50-HR?

infoverkopentools

Specificaties van de OR-50-HR

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling)
Merk Krone
Model N/a
Kenteken OR-50-HR, OR–50–HR, OR 50 HR (gespeld: Otto Rudolf Vijf Nul Hendrik Rudolf)
Type SD
Uitvoering 1427XBN0
Typegoedkeuringsnummer e1*2007/46*0232*12
Variant DA04CLNF
Europese voertuigcategorie O4
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-02-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-02-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-02-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Vervaldatum APK 15-02-2026 (over ruim 5 maanden)

Tijdlijn van de OR50HR

15-02-2019 Eerste tenaamstelling in nederland
15-02-2019 Eerste toelating
15-02-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
15-02-2022 Vorige vervaldatum apk
15-02-2023 Vorige vervaldatum apk
15-02-2024 Vorige vervaldatum apk
15-02-2025 Vorige vervaldatum apk
15-02-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Krone N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 33.174 kg
Massa leeg voertuig 7826 kg
Toegestane maximum massa voertuig 41.000 kg
Wielbasis 877 cm
Lengte voertuig 1404 cm
Breedte voertuig 260 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 41.000 kg
Hoogte voertuig 400 cm
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 04
Carrosserie (omschrijving) Geconditioneerd met temperatuurregeling
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 14.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Bijwerkdatum OR-50-HR

De gegevens van deze Krone N/a met kenteken OR50HR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Krone N/a?

Schadeverleden van de OR 50 HR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR50HR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (OR50HR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OR-50-HR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–50–HR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MR-50-HR, een Suzuki Vs 1400 glp motorfiets uit 1993.
  2. Verandering op plek 2: OP-50-HR, een Krone N/a oplegger uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: OS-50-HR, een D-tec Combitrailer S-line ct-r31-s oplegger uit 2020.
  4. Verandering op plek 3: OR-40-HR, een Jumbo 45.01 ccu-16-27 oplegger uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: OR-60-HR, een Knapen Kok 250 oplegger uit 2000.
  6. Verandering op plek 4: OR-51-HR, een Krone N/a oplegger uit 2019.
  7. Verandering op plek 5: OR-50-GR, een Krone N/a oplegger uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: OR-50-JR, een Van eck Ut-3 oplegger uit 2018.
  9. Verandering op plek 6: OR-50-HP, een Kassbohrer Multicont oplegger uit 2018.
  10. Verandering op plek 6: OR-50-HS, een Krone N/a oplegger uit 2018.

Meer kentekens met O, R, H en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, H en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in OR50HR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORHR-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

15-02-2019 (bijna 7 jaar geleden):
  1. OR-01-SY: Schmitz cargobull N/a
  2. OR-22-TN: Kassbohrer Maxima
  3. OR-32-SY: Schmitz cargobull N/a
  4. OR-49-TN: Benalu Optiliner 106
  5. OR-51-HR: Krone N/a
  6. OR-53-TG: Be-combi 3500plus
  7. OR-53-TP: Draco Txa 339
  8. OR-55-SR: Schmitz cargobull N/a
  9. OR-57-TH: Stas S300cx
  10. OR-58-TL: Nooteboom Osd-48-03v
  11. OR-60-TG: Stas S300cx
  12. OR-64-TP: Hrd Sttm3z
  13. OR-66-TH: Broshuis 3akcc
  14. OR-68-TH: Broshuis 5akcc
  15. OR-70-TH: Broshuis 3aou
  16. OR-72-TP: Veldhuizen P47-2
  17. OR-73-TH: Krone N/a
  18. OR-74-TK: Sdc trailers limited Three axle semi trailer
  19. OR-75-TN: Krone N/a
  20. OR-77-TP: Jumbo 45.01 ccu-16-27
  21. OR-78-TP: Groenewegen 40.03 dro-16-27
  22. OR-79-TP: Groenewegen Dro-12-10 B
  23. OR-80-SK: Broshuis 3aou
  24. OR-81-SZ: Krone N/a
  25. OR-82-SZ: Krone N/a
  26. OR-84-SK: Broshuis 3aou
  27. OR-92-SX: Schmitz cargobull N/a
  28. OR-93-SX: Schmitz cargobull N/a
  29. OR-99-TL: Pezzaioli Sba**

Meer Krone N/a op voertuig-zoeker.nl

Krone N/a opleggers

41.070 Krone N/a opleggers
Bekijk Krone N/a opleggers.
45.033 Krone opleggers
Bekijk Krone opleggers.

Krone N/a geconditioneerde voertuigen met temperatuurregeling

3.109 Krone N/a geconditioneerde voertuigen met temperatuurregeling
Bekijk Krone N/a geconditioneerde voertuigen met temperatuurregeling.
3.264 Krone geconditioneerde voertuigen met temperatuurregeling
Bekijk Krone geconditioneerde voertuigen met temperatuurregeling.

De meest verkochte oplegger-modellen van Krone zijn: Krone N/a, Krone Sd, Krone Sz, Krone Se en Krone Krone.