Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Huifopbouw |
Merk | Krone |
Model | N/a |
Kenteken | OR-50-XV, OR–50–XV, OR 50 XV (gespeld: Otto Rudolf Vijf Nul Xantippe Victor) |
Type | SD |
Uitvoering | 27K003C0BAAOCB0A9B |
Typegoedkeuringsnummer | e1*2007/46*0232*02 |
Variant | DA06LNF |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 60000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 06-05-2019 (ruim 6 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 06-05-2019 (ruim 6 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 07-02-2013 (bijna 13 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 06-12-2025 (over 3 maanden) |
Tijdlijn van de OR50XV |
|
07-02-2013 | Eerste toelating |
06-05-2019 | Eerste tenaamstelling in nederland |
06-05-2019 | Huidige aanvang tenaamstelling |
12-05-2022 | Vorige vervaldatum apk |
12-05-2023 | Vorige vervaldatum apk |
06-12-2024 | Vorige vervaldatum apk |
06-12-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Krone N/a opvragen |
Laadvermogen | 35.444 kg |
Massa leeg voertuig | 5556 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 41.000 kg |
Wielbasis | 1200 cm |
Lengte voertuig | 1386 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 41.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 06 |
Carrosserie (omschrijving) | Huifopbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 14.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Krone N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
12-05-2021 11:25 | Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
12-05-2021 11:25 | Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
12-05-2021 11:25 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
12-05-2021 11:25 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
02-05-2022 14:05 | Remlicht werkt niet (goed) |
02-05-2022 14:05 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
06-12-2023 11:52 | (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
Schades bekijken van deze Krone N/a.
De gegevens van deze Krone N/a met kenteken OR50XV (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2013? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR50XV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-50-XV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–50–XV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, X en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in OR50XV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORXV-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 50Â XV, gebruik dan onderstaande zoekbox: