OS-55-LY OS-57-LY

OS-56-LY: Krone N/a

OS-56-LY Op deze pagina vind je alle informatie over OS–56–LY, een Krone N/a. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2020. De APK van deze N/a vervalt op 26-09-2025 (over 21 dagen).

Wat wil je doen met OS-56-LY?

infoverkopentools

Specificaties van de OS-56-LY

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Krone
Model N/a
Kenteken OS-56-LY, OS–56–LY, OS 56 LY (gespeld: Otto Simon Vijf Zes Lodewijk Ypsilon)
Type SZ
Uitvoering 1418ZCW0
Typegoedkeuringsnummer e1*2007/46*1045*14
Variant DA03CLNF
Europese voertuigcategorie O4
Bijzonderheden In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar.
Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 60000 kg
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-12-2020 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-12-2020 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-12-2020 (ruim 4½ jaar geleden)
Vervaldatum APK 26-09-2025 (over 21 dagen)

Tijdlijn van de OS56LY

16-12-2020 Eerste tenaamstelling in nederland
16-12-2020 Eerste toelating
16-12-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
16-12-2021 Vorige vervaldatum apk
16-12-2022 Vorige vervaldatum apk
16-12-2023 Vorige vervaldatum apk
16-12-2024 Vorige vervaldatum apk
26-09-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Krone N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 23.780 kg
Massa leeg voertuig 8220 kg
Toegestane maximum massa voertuig 32.000 kg
Wielbasis 896 cm
Lengte voertuig 1386 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 32.000 kg
Hoogte voertuig 400 cm
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 4
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 14.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

APK-gebreken van de OS56LY

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

21-11-2022 11:22 Wielafscherming ontbreekt
06-11-2023 14:06 Opspatafscherming ontbreekt

Schades bekijken van deze Krone N/a.

Bijwerkdatum OS-56-LY

De gegevens van deze Krone N/a met kenteken OS56LY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Krone N/a?

Schadeverleden van de OS 56 LY

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2020? Of wil je de gedetailleerde waarde van OS56LY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (OS56LY)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OS-56-LY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OS–56–LY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MS-56-LY, een Bmw K1100lt motorfiets uit 1994.
  2. Verandering op plek 1: WS-56-LY, een Caravelair A40a0 aanhangwagen uit 1997.
  3. Verandering op plek 2: OR-56-LY, een Krone N/a oplegger uit 2018.
  4. Verandering op plek 2: OT-56-LY, een Lag N/a oplegger uit 2022.
  5. Verandering op plek 3: OS-46-LY, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2020.
  6. Verandering op plek 3: OS-66-LY, een Krone -,reservehjul+udstyr oplegger uit 2014.
  7. Verandering op plek 4: OS-55-LY, een Krone N/a oplegger uit 2020.
  8. Verandering op plek 4: OS-57-LY, een Krone N/a oplegger uit 2020.
  9. Verandering op plek 5: OS-56-KY, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2020.
  10. Verandering op plek 5: OS-56-NY, een D-tec Fv2006 oplegger uit 2021.
  11. Verandering op plek 6: OS-56-LX, een Talson 34t oplegger uit 2005.
  12. Verandering op plek 6: OS-56-LZ, een Expandable Eo 3.1 oplegger uit 2020.

Meer kentekens met O, S, L en Y

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, S, L en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 6 in OS56LY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OSLY-kentekens.

20 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

16-12-2020 (ruim 4½ jaar geleden):
  1. OS-01-LZ: Van der peet Kolibri
  2. OS-02-LZ: Van der peet Kolibri
  3. OS-24-LN: Pacton N/a
  4. OS-29-NJ: Broshuis 3absd
  5. OS-52-LY: Krone N/a
  6. OS-53-LY: Krone N/a
  7. OS-53-NR: Vogelzang Vo-il-12-27
  8. OS-54-LY: Krone N/a
  9. OS-55-LY: Krone N/a
  10. OS-60-NG: Talson Mega
  11. OS-63-LX: Schmitz cargobull N/a
  12. OS-64-LX: Schmitz cargobull N/a
  13. OS-75-NH: Pacton N/a
  14. OS-80-LX: Schmitz cargobull N/a
  15. OS-81-LX: Schmitz cargobull N/a
  16. OS-81-RR: Schmitz cargobull N/a
  17. OS-89-NK: H.t.f. Hzo 42
  18. OS-90-NK: H.t.f. Hzo 42
  19. OS-96-LY: Schmitz cargobull N/a
  20. OT-64-RS: Schmitz cargobull N/a

Meer Krone N/a op voertuig-zoeker.nl

Krone N/a opleggers

41.071 Krone N/a opleggers
Bekijk Krone N/a opleggers.
45.035 Krone opleggers
Bekijk Krone opleggers.

Krone N/a voertuigen met gesloten opbouw

6.738 Krone N/a voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Krone N/a voertuigen met gesloten opbouw.
6.987 Krone voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Krone voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Krone zijn: Krone N/a, Krone Sd, Krone Sz, Krone Se en Krone Krone.