OS-58-PJ OS-60-PJ

OS-59-PJ: Krone N/a

OS-59-PJ Op deze pagina vind je alle informatie over OS–59–PJ, een Krone N/a. Het is een containercarrier uit 2021. De APK van deze N/a vervalt op 16-02-2026 (over ruim 5 maanden).

Wat wil je doen met OS-59-PJ?

infoverkopentools

Specificaties van de OS-59-PJ

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Containercarrier
Merk Krone
Model N/a
Kenteken OS-59-PJ, OS–59–PJ, OS 59 PJ (gespeld: Otto Simon Vijf Negen Pieter Jan)
Type SD
Uitvoering 1427XBK1
Typegoedkeuringsnummer e1*2007/46*0232*18
Variant DA08CLSA
Europese voertuigcategorie O4
Bijzonderheden Lengte (L): 1104-1264 cm
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0981-1142 cm
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 29-01-2021 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 29-01-2021 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 29-01-2021 (ruim 4½ jaar geleden)
Vervaldatum APK 16-02-2026 (over ruim 5 maanden)

Tijdlijn van de OS59PJ

29-01-2021 Eerste tenaamstelling in nederland
29-01-2021 Eerste toelating
29-01-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
29-01-2022 Vorige vervaldatum apk
29-01-2023 Vorige vervaldatum apk
29-01-2024 Vorige vervaldatum apk
16-02-2025 Vorige vervaldatum apk
16-02-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Krone N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 35.950 kg
Massa leeg voertuig 5050 kg
Toegestane maximum massa voertuig 41.000 kg
Wielbasis 879 cm
Breedte voertuig 248 cm
Technische maximale massa voertuig 41.000 kg
Hoogte voertuig 125 cm
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 08
Carrosserie (omschrijving) Containercarrier
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 14.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

APK-gebreken van de OS59PJ

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

13-12-2021 12:15 Achteruitrijlicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze Krone N/a.

Bijwerkdatum OS-59-PJ

De gegevens van deze Krone N/a met kenteken OS59PJ (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Krone N/a?

Schadeverleden van de OS 59 PJ

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2021? Of wil je de gedetailleerde waarde van OS59PJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (OS59PJ)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OS-59-PJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OS–59–PJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MS-59-PJ, een Triumph Trident Sprint 900 motorfiets uit 1994.
  2. Verandering op plek 1: WS-59-PJ, een Solide B1300 mr aanhangwagen uit 1997.
  3. Verandering op plek 2: OR-59-PJ, een Lag O3-39 Mega oplegger uit 2007.
  4. Verandering op plek 2: OT-59-PJ, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2023.
  5. Verandering op plek 3: OS-49-PJ, een Dinkel Dsapp 39000 oplegger uit 2013.
  6. Verandering op plek 3: OS-69-PJ, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2015.
  7. Verandering op plek 4: OS-58-PJ, een Krone N/a oplegger uit 2021.
  8. Verandering op plek 5: OS-59-NJ, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2021.
  9. Verandering op plek 5: OS-59-RJ, een Kraker N/a oplegger uit 2021.
  10. Verandering op plek 6: OS-59-PH, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2021.
  11. Verandering op plek 6: OS-59-PK, een Talson Mega oplegger uit 2021.

Meer kentekens met O, S, P en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, S, P en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 9 in OS59PJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OSPJ-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

29-01-2021 (ruim 4½ jaar geleden):
  1. 25-52-ZZ: Nooteboom Ic-2
  2. OS-21-PD: Schmitz cargobull N/a
  3. OS-27-PJ: Krone N/a
  4. OS-28-PJ: Krone N/a
  5. OS-30-PJ: Van hool 3-assige oplegger
  6. OS-39-PK: Pacton Tdb.342
  7. OS-40-PH: Schmitz cargobull N/a
  8. OS-41-PH: Schmitz cargobull N/a
  9. OS-46-PK: Stracon Mst60
  10. OS-47-PK: Cuppers Sdo 12-27 al
  11. OS-50-PG: Krone N/a
  12. OS-51-PG: Krone N/a
  13. OS-56-PJ: Krone N/a
  14. OS-60-PJ: Krone N/a
  15. OS-63-PG: Schmitz cargobull N/a
  16. OS-65-PG: Schmitz cargobull N/a
  17. OS-67-NV: Krone N/a
  18. OS-69-PF: Knapen K100
  19. OS-74-PB: Veldhuizen P46-1a
  20. OS-74-PD: Knapen K100
  21. OS-76-PJ: Ajk N/a
  22. OS-82-PH: Krone N/a
  23. OS-87-PH: Krone N/a
  24. OS-88-PH: Krone N/a
  25. OS-89-HL: Be-combi 3500plus
  26. OS-89-PJ: Schmitz cargobull N/a
  27. OS-92-PJ: Krone N/a
  28. OS-96-PJ: Be-combi 3500plus
  29. OS-97-PG: Krone N/a
  30. OS-98-PJ: Be-combi 3500plus

Meer Krone N/a op voertuig-zoeker.nl

Krone N/a opleggers

41.070 Krone N/a opleggers
Bekijk Krone N/a opleggers.
45.033 Krone opleggers
Bekijk Krone opleggers.

Krone N/a containercarriers

2.271 Krone N/a containercarriers
Bekijk Krone N/a containercarriers.
2.568 Krone containercarriers
Bekijk Krone containercarriers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Krone zijn: Krone N/a, Krone Sd, Krone Sz, Krone Se en Krone Krone.