OT-48-VY OT-50-VY

OT-49-VY: Krone N/a

OT-49-VY Op deze pagina vind je alle informatie over OT–49–VY, een Krone N/a. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2023. De APK van deze N/a vervalt op 06-04-2026 (over ruim 7 maanden).

Wat wil je doen met OT-49-VY?

infoverkopentools

Specificaties van de OT-49-VY

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Krone
Model N/a
Kenteken OT-49-VY, OT–49–VY, OT 49 VY (gespeld: Otto Theodoor Vier Negen Victor Ypsilon)
Type SD
Uitvoering 1227XBG0
Typegoedkeuringsnummer e1*2007/46*0232*23
Variant DA03CLNF
Europese voertuigcategorie O4
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 06-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Vervaldatum APK 06-04-2026 (over ruim 7 maanden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 05-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OT49VY

05-04-2023 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
06-04-2023 Eerste tenaamstelling in nederland
06-04-2023 Eerste toelating
06-04-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
06-04-2024 Vorige vervaldatum apk
06-04-2025 Vorige vervaldatum apk
06-04-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Krone N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 30.458 kg
Massa leeg voertuig 8542 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 894 cm
Lengte voertuig 1386 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Hoogte voertuig 399 cm
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 6
Aerodynamische voorziening of uitrusting? N
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Carrosserie
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Bijwerkdatum OT-49-VY

De gegevens van deze Krone N/a met kenteken OT49VY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Krone N/a?

Schadeverleden van de OT 49 VY

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2023? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT49VY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (OT49VY)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OT-49-VY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–49–VY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: NT-49-VY, een blauwe Citroen Burton personenauto uit 1985.
  2. Verandering op plek 1: WT-49-VY, een Buerstner 4824 aanhangwagen uit 1998.
  3. Verandering op plek 2: OS-49-VY, een Faymonville Tl stz 4 au oplegger uit 2008.
  4. Verandering op plek 2: OV-49-VY, een Aksoylu 2 axle semi-trailer oplegger uit 2025.
  5. Verandering op plek 3: OT-39-VY, een Kwb P450-st-h oplegger uit 2023.
  6. Verandering op plek 3: OT-59-VY, een Kogel Skh24 oplegger uit 2023.
  7. Verandering op plek 4: OT-48-VY, een Krone N/a oplegger uit 2023.
  8. Verandering op plek 5: OT-49-TY, een Kassbohrer Maxima oplegger uit 2023.
  9. Verandering op plek 5: OT-49-XY, een Krone N/a oplegger uit 2023.
  10. Verandering op plek 6: OT-49-VX, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2023.
  11. Verandering op plek 6: OT-49-VZ, een Kassbohrer Maxima oplegger uit 2023.

Meer kentekens met O, T, V en Y

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, V en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 9 in OT49VY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTVY-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

06-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden):
  1. 29-99-ZZ: Nooteboom Mdpl-2
  2. OT-02-VN: D-tec Flexitrailer
  3. OT-17-VT: Schmitz cargobull N/a
  4. OT-22-VF: Schmitz cargobull N/a
  5. OT-24-VY: Schmitz cargobull N/a
  6. OT-25-VX: Krone N/a
  7. OT-35-VX: Krone N/a
  8. OT-36-VX: Krone N/a
  9. OT-37-VX: Krone N/a
  10. OT-38-VB: Krone N/a
  11. OT-38-VY: Pacton N/a
  12. OT-45-VY: Kraker N/a
  13. OT-50-VY: Krone N/a
  14. OT-51-VY: Krone N/a
  15. OT-53-VY: Kassbohrer Silolegend
  16. OT-54-VY: Kassbohrer Silolegend
  17. OT-60-VR: Kogel Sn24
  18. OT-63-VF: Krone N/a
  19. OT-63-VR: Kogel Sn24
  20. OT-68-VV: Krone N/a
  21. OT-69-VS: Krone N/a
  22. OT-75-VP: Hts 343
  23. OT-75-VY: Schmitz cargobull N/a
  24. OT-80-VL: Van hool 2-assige oplegger
  25. OT-84-TL: Krone N/a
  26. OT-87-TL: Krone N/a
  27. OT-89-VZ: Van der peet Vlieggewicht
  28. OT-90-VZ: Schmitz cargobull N/a
  29. OT-98-VJ: Bull trailers Toro veloce

Meer Krone N/a op voertuig-zoeker.nl

Krone N/a opleggers

41.071 Krone N/a opleggers
Bekijk Krone N/a opleggers.
45.035 Krone opleggers
Bekijk Krone opleggers.

Krone N/a voertuigen met gesloten opbouw

6.738 Krone N/a voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Krone N/a voertuigen met gesloten opbouw.
6.987 Krone voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Krone voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Krone zijn: Krone N/a, Krone Sd, Krone Sz, Krone Se en Krone Krone.