OT-58-LN OT-60-LN

OT-59-LN: Krone N/a

OT-59-LN Op deze pagina vind je alle informatie over OT–59–LN, een Krone N/a. Het is een huifopbouw uit 2022. De APK van deze N/a vervalt op 22-08-2026 (over bijna 1 jaar).

Wat wil je doen met OT-59-LN?

infoverkopentools

Specificaties van de OT-59-LN

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Huifopbouw
Merk Krone
Model N/a
Kenteken OT-59-LN, OT–59–LN, OT 59 LN (gespeld: Otto Theodoor Vijf Negen Lodewijk Nico)
Type SD
Uitvoering 1427XBC0
Typegoedkeuringsnummer e1*2007/46*0232*20
Variant DA06CLNF
Europese voertuigcategorie O4
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 22-08-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 22-08-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Datum eerste toelating 22-08-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Vervaldatum APK 22-08-2026 (over bijna 1 jaar)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 22-08-2022 (ruim 3 jaar geleden)

Tijdlijn van de OT59LN

22-08-2022 Eerste tenaamstelling in nederland
22-08-2022 Eerste toelating
22-08-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
22-08-2022 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
22-08-2023 Vorige vervaldatum apk
22-08-2024 Vorige vervaldatum apk
22-08-2025 Vorige vervaldatum apk
22-08-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Krone N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 34.480 kg
Massa leeg voertuig 6520 kg
Toegestane maximum massa voertuig 41.000 kg
Wielbasis 909 cm
Lengte voertuig 1386 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 41.000 kg
Hoogte voertuig 400 cm
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 06
Carrosserie (omschrijving) Huifopbouw
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 14.000 kg
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig 14.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

APK-gebreken van de OT59LN

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

18-07-2024 14:17 Deur sluit niet goed

Schades bekijken van deze Krone N/a.

Bijwerkdatum OT-59-LN

De gegevens van deze Krone N/a met kenteken OT59LN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 24-08-2025.

Wat wil je doen met deze Krone N/a?

Schadeverleden van de OT 59 LN

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT59LN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (OT59LN)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OT-59-LN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–59–LN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MT-59-LN, een Ktm Gs 400 lc4 motorfiets uit 1994.
  2. Verandering op plek 1: WT-59-LN, een Saris F aanhangwagen uit 1999.
  3. Verandering op plek 2: OS-59-LN, een Renders F08fj3hwsa oplegger uit 2020.
  4. Verandering op plek 2: OV-59-LN, een Krone N/a oplegger uit 2024.
  5. Verandering op plek 3: OT-49-LN, een Van hool 3-assige oplegger oplegger uit 2022.
  6. Verandering op plek 3: OT-69-LN, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  7. Verandering op plek 4: OT-58-LN, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  8. Verandering op plek 5: OT-59-KN, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  9. Verandering op plek 5: OT-59-NN, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2022.
  10. Verandering op plek 6: OT-59-LL, een D-tec Combitrailer S-line ct-f22-s oplegger uit 2022.
  11. Verandering op plek 6: OT-59-LP, een Krone N/a oplegger uit 2022.

Meer kentekens met O, T, L en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, L en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 9 in OT59LN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTLN-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

22-08-2022 (ruim 3 jaar geleden):
  1. OT-08-JY: Be-combi 3500plus
  2. OT-15-LL: Krone N/a
  3. OT-16-LL: Krone N/a
  4. OT-17-KY: Krone N/a
  5. OT-17-LL: Krone N/a
  6. OT-19-LH: Schmitz cargobull N/a
  7. OT-20-LL: Welgro N/a
  8. OT-48-KS: Stas S300zx
  9. OT-49-KS: Talson Mega
  10. OT-52-KT: Rino Mp4503
  11. OT-55-LN: Krone N/a
  12. OT-56-LN: Krone N/a
  13. OT-57-LN: Krone N/a
  14. OT-58-LN: Krone N/a
  15. OT-60-LN: Krone N/a
  16. OT-62-LL: Krone N/a
  17. OT-63-LK: Kassbohrer Lowbed
  18. OT-64-LL: Krone N/a
  19. OT-67-LD: Pacton Txd.342
  20. OT-73-LL: Krone N/a
  21. OT-74-LD: Van eck Ut-3
  22. OT-74-LL: Krone N/a
  23. OT-78-LL: Krone N/a
  24. OT-79-LL: D-tec Flexitrailer
  25. OT-83-LL: Krone N/a
  26. OT-84-LL: Krone N/a
  27. OT-85-LK: Krone N/a
  28. OT-86-LK: Krone N/a
  29. OT-89-LK: Veldhuizen P37-4
  30. OT-90-LB: Schmitz cargobull N/a

Meer Krone N/a op voertuig-zoeker.nl

Krone N/a opleggers

41.071 Krone N/a opleggers
Bekijk Krone N/a opleggers.
45.035 Krone opleggers
Bekijk Krone opleggers.

Krone N/a huifopbouws

26.797 Krone N/a huifopbouws
Bekijk Krone N/a huifopbouws.
27.914 Krone huifopbouws
Bekijk Krone huifopbouws.

De meest verkochte oplegger-modellen van Krone zijn: Krone N/a, Krone Sd, Krone Sz, Krone Se en Krone Krone.