OT-80-GT OT-82-GT

OT-81-GT: Krone N/a

OT-81-GT Op deze pagina vind je alle informatie over OT–81–GT, een Krone N/a. Het is een containercarrier uit 2022. De APK van deze N/a vervalt op 23-04-2026 (over bijna 8 maanden).

Wat wil je doen met OT-81-GT?

infoverkopentools

Specificaties van de OT-81-GT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Containercarrier
Merk Krone
Model N/a
Kenteken OT-81-GT, OT–81–GT, OT 81 GT (gespeld: Otto Theodoor Acht Één Gerard Theodoor)
Type SD
Uitvoering 1427XBJ1
Typegoedkeuringsnummer e1*2007/46*0232*20
Variant DA08CLSA
Europese voertuigcategorie O4
Bijzonderheden Lengte (L): 1191-1340 cm
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1031-1180 cm
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 11-04-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 11-04-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 11-04-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Vervaldatum APK 23-04-2026 (over bijna 8 maanden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 08-04-2022 (bijna 3½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OT81GT

08-04-2022 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
11-04-2022 Eerste tenaamstelling in nederland
11-04-2022 Eerste toelating
11-04-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
11-04-2023 Vorige vervaldatum apk
11-04-2024 Vorige vervaldatum apk
23-04-2025 Vorige vervaldatum apk
23-04-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Krone N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 35.680 kg
Massa leeg voertuig 5320 kg
Toegestane maximum massa voertuig 41.000 kg
Wielbasis 943 cm
Breedte voertuig 248 cm
Technische maximale massa voertuig 41.000 kg
Hoogte voertuig 127 cm
Lengte voertuig (minimum) 1191 cm
Lengte voertuig (maximum) 1340 cm
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 6
Aerodynamische voorziening of uitrusting? N
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 08
Carrosserie (omschrijving) Containercarrier
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 14.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Krone N/a opvragen

Bijwerkdatum OT-81-GT

De gegevens van deze Krone N/a met kenteken OT81GT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 25-04-2025.

Wat wil je doen met deze Krone N/a?

Schadeverleden van de OT 81 GT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT81GT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (OT81GT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OT-81-GT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–81–GT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: TT-81-GT, een groene Nissan Sunny 1.3 hb s6 personenauto uit 1988.
  2. Verandering op plek 2: OS-81-GT, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2020.
  3. Verandering op plek 2: OV-81-GT, een Knapen K100 oplegger uit 2024.
  4. Verandering op plek 3: OT-71-GT, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2022.
  5. Verandering op plek 3: OT-91-GT, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  6. Verandering op plek 4: OT-80-GT, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  7. Verandering op plek 4: OT-82-GT, een Koegel Port 40 Simplex 20 oplegger uit 2022.
  8. Verandering op plek 5: OT-81-FT, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2022.
  9. Verandering op plek 5: OT-81-HT, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2022.
  10. Verandering op plek 6: OT-81-GS, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  11. Verandering op plek 6: OT-81-GV, een Trias 713-480 oplegger uit 2022.

Meer kentekens met O, T, G en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, G en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 1 in OT81GT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTGT-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

11-04-2022 (bijna 3½ jaar geleden):
  1. OT-01-GV: Krone N/a
  2. OT-02-GV: Krone N/a
  3. OT-05-GV: Krone N/a
  4. OT-06-GV: Krone N/a
  5. OT-13-GS: Pacton N/a
  6. OT-13-GT: Talson Mega
  7. OT-15-GD: Schmitz cargobull N/a
  8. OT-20-GT: Schwarzmuller J-serie
  9. OT-23-GK: Sterk trailers Stt27
  10. OT-24-GT: Koegel Sn24
  11. OT-28-GV: Krone N/a
  12. OT-34-GP: Schmitz cargobull N/a
  13. OT-59-GH: Legras industries N/a
  14. OT-59-GV: Draf Pd21-41
  15. OT-61-GR: Kraker N/a
  16. OT-62-GT: Schmitz cargobull N/a
  17. OT-80-GS: Krone N/a
  18. OT-81-GS: Krone N/a
  19. OT-82-GV: Trias 712-260
  20. OT-83-GV: Expandable Eo3
  21. OT-85-GT: Krone N/a
  22. OT-86-GT: Krone N/a
  23. OT-88-GT: Krone N/a
  24. OT-91-DT: Krone N/a
  25. OT-91-GT: Krone N/a
  26. OT-91-GV: Jumbo Tol180n
  27. OT-93-GT: Krone N/a
  28. OT-95-GT: Krone N/a
  29. OT-97-GT: Krone N/a
  30. OT-98-GT: Ajk N/a

Meer Krone N/a op voertuig-zoeker.nl

Krone N/a opleggers

41.071 Krone N/a opleggers
Bekijk Krone N/a opleggers.
45.035 Krone opleggers
Bekijk Krone opleggers.

Krone N/a containercarriers

2.271 Krone N/a containercarriers
Bekijk Krone N/a containercarriers.
2.568 Krone containercarriers
Bekijk Krone containercarriers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Krone zijn: Krone N/a, Krone Sd, Krone Sz, Krone Se en Krone Krone.