OP-17-TH OP-19-TH

OP-18-TH: Krone Sd

OP-18-TH Op deze pagina vind je alle informatie over OP–18–TH, een Krone Sd. Het is een huifopbouw uit 2017. De APK van deze Sd vervalt op 23-05-2026 (over bijna 9 maanden).

Wat wil je doen met OP-18-TH?

infoverkopentools

Specificaties van de OP-18-TH

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Huifopbouw
Merk Krone
Model Sd
Kenteken OP-18-TH, OP–18–TH, OP 18 TH (gespeld: Otto Pieter Één Acht Theodoor Hendrik)
Type P
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. v.
Schadeverleden Schades van deze Krone Sd opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-10-2024 (bijna 11 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 26-04-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 26-04-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Vervaldatum APK 23-05-2026 (over bijna 9 maanden)

Tijdlijn van de OP18TH

26-04-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
26-04-2017 Eerste toelating
20-03-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
28-04-2022 Vorige vervaldatum apk
23-05-2023 Vorige vervaldatum apk
23-05-2024 Vorige vervaldatum apk
18-10-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
23-05-2025 Vorige vervaldatum apk
23-05-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Krone Sd opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 31.090 kg
Massa leeg voertuig 7910 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 897 cm
Lengte voertuig 1385 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Krone Sd opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Krone Sd opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Krone Sd opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 06
Carrosserie (omschrijving) Huifopbouw
Schadeverleden Schades van deze Krone Sd opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Krone Sd opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Krone Sd opvragen

APK-gebreken van de OP18TH

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

09-04-2020 10:29 Achterlicht werkt niet (goed)
08-04-2024 10:54 Achterlicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze Krone Sd.

Bijwerkdatum OP-18-TH

De gegevens van deze Krone Sd met kenteken OP18TH (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Krone Sd?

Schadeverleden van de OP 18 TH

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP18TH weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sd (OP18TH)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OP-18-TH. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–18–TH één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MP-18-TH, een Honda Cb 1 motorfiets uit 1992.
  2. Verandering op plek 1: WP-18-TH, een Hapert Dl2000-01 aanhangwagen uit 1998.
  3. Verandering op plek 2: ON-18-TH, een Vlastuin truck & trailer 2-vlak oplegger uit 2015.
  4. Verandering op plek 2: OR-18-TH, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2019.
  5. Verandering op plek 3: OP-08-TH, een D-tec Flexitrailer oplegger uit 2017.
  6. Verandering op plek 3: OP-28-TH, een D-tec Flexitrailer oplegger uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: OP-17-TH, een Krone Sd oplegger uit 2017.
  8. Verandering op plek 4: OP-19-TH, een Krone Sd oplegger uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: OP-18-SH, een Kogel Sn 24 oplegger uit 2017.
  10. Verandering op plek 5: OP-18-VH, een Spier Sgl 290 oplegger uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: OP-18-TG, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2017.
  12. Verandering op plek 6: OP-18-TJ, een Kogel Sn 24 oplegger uit 2017.

Meer kentekens met O, P, T en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, T en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 8 in OP18TH vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPTH-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

26-04-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. OP-07-ST: Schmitz cargobull N/a
  2. OP-10-SJ: Schmitz cargobull N/a
  3. OP-11-TH: Krone Sd
  4. OP-12-TH: Krone Sd
  5. OP-14-TH: Krone Sd
  6. OP-15-TH: Krone Sd
  7. OP-21-RS: Schmitz cargobull N/a
  8. OP-23-TH: Krone Sd
  9. OP-27-TK: Cuppers Sdo 11-10l
  10. OP-31-TF: Schmitz cargobull N/a
  11. OP-31-TJ: Veldhuizen P45-1
  12. OP-32-TF: Schmitz cargobull N/a
  13. OP-32-TJ: Veldhuizen P47-2
  14. OP-33-TJ: Veldhuizen P47-2
  15. OP-35-TF: Schmitz cargobull N/a
  16. OP-35-TH: Krone Sd
  17. OP-36-TF: Schmitz cargobull N/a
  18. OP-38-TH: Pacton Tbd.235
  19. OP-43-TH: Krone Sd
  20. OP-46-TH: Krone Sd
  21. OP-53-TG: Broshuis 5akcc
  22. OP-60-RF: Schmitz cargobull N/a
  23. OP-66-RF: Schmitz cargobull N/a
  24. OP-67-RF: Schmitz cargobull N/a
  25. OP-72-TH: Krone Se
  26. OP-75-TH: Krone Se
  27. OP-76-TH: Krone Se
  28. OP-92-TG: Tradeporttrailer Tradeporttrailer
  29. OP-98-ST: Knapen K100
  30. OS-31-NG: Schmitz cargobull N/a

Meer Krone Sd op voertuig-zoeker.nl

Krone Sd opleggers

2.561 Krone Sd opleggers
Bekijk Krone Sd opleggers.
45.033 Krone opleggers
Bekijk Krone opleggers.

Krone Sd huifopbouws

726 Krone Sd huifopbouws
Bekijk Krone Sd huifopbouws.
27.913 Krone huifopbouws
Bekijk Krone huifopbouws.

De meest verkochte oplegger-modellen van Krone zijn: Krone N/a, Krone Sd, Krone Sz, Krone Se en Krone Krone.