OR-23-FN OR-25-FN

OR-24-FN: Krone Sd

OR-24-FN Op deze pagina vind je alle informatie over OR–24–FN, een Krone Sd. Het is een containercarrier uit 2018. De APK van deze Sd vervalt op 02-12-2025 (over bijna 3 maanden).

Wat wil je doen met OR-24-FN?

infoverkopentools

Specificaties van de OR-24-FN

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Containercarrier
Merk Krone
Model Sd
Kenteken OR-24-FN, OR–24–FN, OR 24 FN (gespeld: Otto Rudolf Twee Vier Ferdinand Nico)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk a. hart koppeling
Bijzonderheden Wielbasis: 0750-0940 cm
Lengte (L): 0953-1412 cm
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0819-1278 cm
Schadeverleden Schades van deze Krone Sd opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 06-02-2018 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-02-2018 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-02-2018 (bijna 8 jaar geleden)
Vervaldatum APK 02-12-2025 (over bijna 3 maanden)

Tijdlijn van de OR24FN

06-02-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
06-02-2018 Eerste toelating
06-02-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
06-02-2021 Vorige vervaldatum apk
05-10-2022 Vorige vervaldatum apk
06-10-2023 Vorige vervaldatum apk
06-10-2024 Vorige vervaldatum apk
02-12-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Krone Sd opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 36.350 kg
Massa leeg voertuig 4650 kg
Toegestane maximum massa voertuig 41.000 kg
Breedte voertuig 246 cm
Technische maximale massa voertuig 43.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Krone Sd opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Krone Sd opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Krone Sd opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 08
Carrosserie (omschrijving) Containercarrier
Schadeverleden Schades van deze Krone Sd opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 14.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Krone Sd opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Krone Sd opvragen

APK-gebreken van de OR24FN

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

21-01-2020 11:11 Band onvoldoende profiel
21-01-2020 11:11 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze Krone Sd.

Bijwerkdatum OR-24-FN

De gegevens van deze Krone Sd met kenteken OR24FN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Krone Sd?

Schadeverleden van de OR 24 FN

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR24FN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sd (OR24FN)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OR-24-FN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–24–FN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MR-24-FN, een Honda Vf1100 custom motorfiets uit 1986.
  2. Verandering op plek 1: WR-24-FN, een Hapert Dl2000 aanhangwagen uit 1996.
  3. Verandering op plek 2: OP-24-FN, een Hobur O4-45 t oplegger uit 2016.
  4. Verandering op plek 2: OS-24-FN, een Krone N/a oplegger uit 2020.
  5. Verandering op plek 3: OR-14-FN, een Pacton N/a oplegger uit 2018.
  6. Verandering op plek 3: OR-34-FN, een Talson Magnum-minor oplegger uit 2018.
  7. Verandering op plek 4: OR-23-FN, een Krone Sd oplegger uit 2018.
  8. Verandering op plek 4: OR-25-FN, een Ekw Ekw oplegger uit 2001.
  9. Verandering op plek 5: OR-24-DN, een Krone N/a oplegger uit 2018.
  10. Verandering op plek 5: OR-24-GN, een Krone N/a oplegger uit 2018.
  11. Verandering op plek 6: OR-24-FL, een Krone N/a oplegger uit 2018.
  12. Verandering op plek 6: OR-24-FP, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2018.

Meer kentekens met O, R, F en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, F en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 4 in OR24FN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORFN-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

06-02-2018 (bijna 8 jaar geleden):
  1. OP-38-ZG: D-tec Fv2006
  2. OR-05-FH: Lag N/a
  3. OR-06-FP: H.t.f. Hzo 42
  4. OR-13-FJ: Krone N/a
  5. OR-19-FL: Krone N/a
  6. OR-22-FL: Krone N/a
  7. OR-22-FN: Krone Sd
  8. OR-23-FN: Krone Sd
  9. OR-25-FL: Krone N/a
  10. OR-26-DR: Schmitz cargobull N/a
  11. OR-26-FL: Krone N/a
  12. OR-26-FN: Max trailer Max 100
  13. OR-28-DT: D-tec Portmaster
  14. OR-28-FL: Krone N/a
  15. OR-29-DT: D-tec Portmaster
  16. OR-31-DL: D-tec Portmaster
  17. OR-32-DL: D-tec Portmaster
  18. OR-32-FK: Kogel Sva 24
  19. OR-33-DL: D-tec Portmaster
  20. OR-35-DL: D-tec Portmaster
  21. OR-36-FK: Kogel Sva 24
  22. OR-71-DR: Schmitz cargobull N/a
  23. OR-73-FL: Benalu Powderliner 64
  24. OR-81-DR: Schmitz cargobull N/a
  25. OR-88-DB: D-tec Portmaster
  26. OR-91-DX: D-tec Flexitrailer
  27. OR-98-FL: Van der peet Kolibri
  28. OT-07-NS: Schmitz cargobull N/a
  29. OT-53-BY: Schmitz cargobull N/a
  30. OV-43-PG: Schmitz cargobull N/a

Meer Krone Sd op voertuig-zoeker.nl

Krone Sd opleggers

2.562 Krone Sd opleggers
Bekijk Krone Sd opleggers.
45.035 Krone opleggers
Bekijk Krone opleggers.

Krone Sd containercarriers

183 Krone Sd containercarriers
Bekijk Krone Sd containercarriers.
2.568 Krone containercarriers
Bekijk Krone containercarriers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Krone zijn: Krone N/a, Krone Sd, Krone Sz, Krone Se en Krone Krone.