OF-11-JT OF-15-JT

OF-14-JT: Krone Sdc

OF-14-JT Op deze pagina vind je alle informatie over OF–14–JT, een Krone Sdc 27 nn. Het is een voertuig met afneembare bovenbouw uit 1997. De APK van deze Sdc vervalt op 18-10-2025 (over bijna 1½ maand).

Wat wil je doen met OF-14-JT?

infoverkopentools

Specificaties van de OF-14-JT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw)
Merk Krone
Model Sdc
Type 27 nn
Kenteken OF-14-JT, OF–14–JT, OF 14 JT (gespeld: Otto Ferdinand Één Vier Jan Theodoor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen voorste dwarsbalk
Schadeverleden Schades van deze Krone Sdc 27 nn opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 08-02-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-12-1997 (bijna 28 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-12-1997 (bijna 28 jaar geleden)
Vervaldatum APK 18-10-2025 (over bijna 1½ maand)

Tijdlijn van de OF14JT

16-12-1997 Eerste tenaamstelling in nederland
16-12-1997 Eerste toelating
08-02-2008 Huidige aanvang tenaamstelling
18-10-2021 Vorige vervaldatum apk
18-10-2022 Vorige vervaldatum apk
18-10-2023 Vorige vervaldatum apk
18-10-2024 Vorige vervaldatum apk
18-10-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Krone Sdc 27 nn opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 33.580 kg
Massa leeg voertuig 5420 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 882 cm
Breedte voertuig 240 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1100 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Krone Sdc 27 nn opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Krone Sdc 27 nn opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Krone Sdc 27 nn opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Krone Sdc 27 nn opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Krone Sdc 27 nn opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Krone Sdc 27 nn opvragen

APK-gebreken van de OF14JT

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

07-10-2019 12:26 (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd
09-10-2020 11:10 Opspatafscherming ontbreekt
09-10-2020 11:10 (Zij-)markeringslichten ontbreken
09-10-2020 11:10 Remvertraging bedrijfsrem slecht (< 50% awet)
13-10-2022 14:32 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
13-10-2022 14:32 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
13-10-2022 14:32 Waarschuwingsinrichting elektronisch remsysteem geeft defect
04-10-2023 11:22 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt

Schades bekijken van deze Krone Sdc 27 nn.

Bijwerkdatum OF-14-JT

De gegevens van deze Krone Sdc 27 nn met kenteken OF14JT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Krone Sdc 27 nn?

Schadeverleden van de OF 14 JT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1997? Of wil je de gedetailleerde waarde van OF14JT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sdc 27 nn (OF14JT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OF-14-JT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OF–14–JT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WF-14-JT, een Chateau 380 aanhangwagen uit 1990.
  2. Verandering op plek 2: OD-14-JT, een Floor Fl0 17 30h oplegger uit 1994.
  3. Verandering op plek 2: OJ-14-JT, een Pacton Lxd336 oplegger uit 2006.
  4. Verandering op plek 3: OF-24-JT, een Lag O 3 32gi c oplegger uit 1980.
  5. Verandering op plek 4: OF-11-JT, een Floor Fl0-12-102 oplegger uit 1997.
  6. Verandering op plek 4: OF-15-JT, een Floor Fl0-12-102 oplegger uit 1997.
  7. Verandering op plek 5: OF-14-FT, een Gs Otb 120 3000 t oplegger uit 1997.
  8. Verandering op plek 5: OF-14-PT, een Floor Flo-12-10k1 oplegger uit 1998.
  9. Verandering op plek 6: OF-14-JS, een Groenewegen Dro-12-27 oplegger uit 1998.
  10. Verandering op plek 6: OF-14-JZ, een Van hool 3b1042 oplegger uit 1997.

Meer kentekens met O, F, J en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, F, J en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 4 in OF14JT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OFJT-kentekens.

10 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

16-12-1997 (bijna 28 jaar geleden):
  1. OF-09-JT: Vogelzang V0 17 27
  2. OF-10-JT: Wijnveen Oa 13 30 sb 25 36
  3. OF-16-JT: Bulthuis Ti 27 H
  4. OF-31-JT: D-tec Mt 3l
  5. OF-35-JT: Pacton Txd 339
  6. OF-42-JT: Welgro 90 wsl 33 24
  7. OF-42-KH: Chereau C38
  8. OF-44-JT: Vogelzang V0 c 17 27
  9. OF-45-JT: Floor Fl0 12 202
  10. OF-90-KR: Atm Oka 15127

Meer Krone Sdc 27 nn op voertuig-zoeker.nl

Krone Sdc 27 nn opleggers

tien Krone Sdc 27 nn opleggers
Bekijk Krone Sdc 27 nn opleggers.
117 Krone Sdc opleggers
Bekijk Krone Sdc opleggers.
45.033 Krone opleggers
Bekijk Krone opleggers.

Krone Sdc 27 nn voertuigen met afneembare bovenbouw

tien Krone Sdc 27 nn voertuigen met afneembare bovenbouw
Bekijk Krone Sdc 27 nn voertuigen met afneembare bovenbouw.
105 Krone Sdc voertuigen met afneembare bovenbouw
Bekijk Krone Sdc voertuigen met afneembare bovenbouw.
978 Krone voertuigen met afneembare bovenbouw
Bekijk Krone voertuigen met afneembare bovenbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Krone zijn: Krone N/a, Krone Sd, Krone Sz, Krone Se en Krone Krone.