OJ-39-HX OJ-43-HX

OJ-40-HX: Kuiper Plc

OJ-40-HX Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–40–HX, een Kuiper Plc. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2006. De APK van deze Plc vervalt op 22-10-2025 (over ruim 1½ maand).

Wat wil je doen met OJ-40-HX?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-40-HX

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Kuiper
Model Plc
Kenteken OJ-40-HX, OJ–40–HX, OJ 40 HX (gespeld: Otto Jan Vier Nul Hendrik Xantippe)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer tegen r. balk 080 cm a. achteras
Schadeverleden Schades van deze Kuiper Plc opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 21-10-2022 (bijna 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 18-05-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 18-05-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 22-10-2025 (over ruim 1½ maand)

Tijdlijn van de OJ40HX

18-05-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
18-05-2006 Eerste toelating
09-04-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
29-08-2021 Vorige vervaldatum apk
05-11-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
07-04-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
12-08-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
29-08-2022 Vorige vervaldatum apk
21-10-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
03-11-2023 Vorige vervaldatum apk
22-10-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Kuiper Plc opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 2550 kg
Massa leeg voertuig 2350 kg
Toegestane maximum massa voertuig 4900 kg
Wielbasis 345 cm
Lengte voertuig 652 cm
Breedte voertuig 223 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 543 cm
Technische maximale massa voertuig 8500 kg
Schadeverleden Schades van deze Kuiper Plc opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Kuiper Plc opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Kuiper Plc opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Kuiper Plc opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 1400 kg
Schadeverleden Schades van deze Kuiper Plc opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Kuiper Plc opvragen

APK-gebreken van de OJ40HX

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

12-08-2020 14:42 Remlicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze Kuiper Plc.

Bijwerkdatum OJ-40-HX

De gegevens van deze Kuiper Plc met kenteken OJ40HX (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Kuiper Plc?

Schadeverleden van de OJ 40 HX

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ40HX weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Plc (OJ40HX)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-40-HX. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–40–HX één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-40-HX, een Suzuki Ls 650 motorfiets uit 1987.
  2. Verandering op plek 2: OH-40-HX, een M&g Mac 27b oplegger uit 1998.
  3. Verandering op plek 2: OK-40-HX, een Veldhuizen Sdo oplegger uit 2008.
  4. Verandering op plek 3: OJ-30-HX, een Groenewegen 40.05 dro-14-27 oplegger uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: OJ-50-HX, een Van hool 3b2013 oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 4: OJ-41-HX, een Tirsan Xs/rs oplegger uit 2006.
  7. Verandering op plek 5: OJ-40-GX, een Krone Sdp27 oplegger uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: OJ-40-JX, een Van hool 3b2011 oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 6: OJ-40-HV, een Koegel S24 oplegger uit 2006.
  10. Verandering op plek 6: OJ-40-HY, een Pacton B3-001 oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, J, H en X

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, H en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 0 in OJ40HX vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJHX-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

18-05-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. OJ-12-FZ: Welgro 97 wsl 33-24
  2. OJ-17-HX: Sor iberica Sp71
  3. OJ-25-HX: Groenewegen 20 cc-12-18
  4. OJ-29-HX: Groenewegen 40.01 dro-14-27
  5. OJ-32-JB: Floor Fluo-18-30h3
  6. OJ-40-HK: Koegel S***24
  7. OJ-48-GT: Schmitz S01
  8. OJ-55-GT: Schmitz S01
  9. OJ-57-HL: Schmitz S01
  10. OJ-59-GT: Schmitz S01
  11. OJ-63-GT: Schmitz S01
  12. OJ-72-GS: Schmitz S01
  13. OJ-74-GS: Schmitz S01
  14. OJ-75-FZ: Pacton Z3-002
  15. OJ-75-GS: Schmitz S01
  16. OJ-76-GS: Schmitz S01
  17. OJ-78-GS: Schmitz S01
  18. OJ-79-GS: Schmitz S01
  19. OJ-80-GS: Schmitz S01
  20. OJ-81-GS: Schmitz S01
  21. OJ-83-GS: Schmitz S01
  22. OJ-91-GT: Schmitz S01
  23. OJ-92-GS: Schmitz S01
  24. OJ-94-GS: Schmitz S01
  25. OJ-94-GT: Schmitz S01
  26. OJ-95-GT: Schmitz S01
  27. OJ-95-HK: Schmitz Sko 24
  28. OJ-96-GT: Schmitz S01
  29. OJ-97-GS: Schmitz S01
  30. OP-52-FP: Rolfo Augria

Meer Kuiper Plc op voertuig-zoeker.nl

Kuiper Plc opleggers

177 Kuiper Plc opleggers
Bekijk Kuiper Plc opleggers.
758 Kuiper opleggers
Bekijk Kuiper opleggers.

Kuiper Plc voertuigen met gesloten opbouw

93 Kuiper Plc voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Kuiper Plc voertuigen met gesloten opbouw.
429 Kuiper voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Kuiper voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Kuiper zijn: Kuiper Plsd, Kuiper Plc, Kuiper Pld, Kuiper Plv en Kuiper Starline.