OH-16-24 OH-16-40

OH-16-37: L.s.u 2ao-8-12k

OH-16-37 Op deze pagina vind je alle informatie over OH–16–37, een L.s.u 2ao-8-12k. Het is een open wagen uit 1987. De APK van deze 2ao-8-12k vervalt op 29-12-2025 (over bijna 4 maanden).

Wat wil je doen met OH-16-37?

infoverkopentools

Specificaties van de OH-16-37

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk L.s.u
Model 2ao-8-12k
Kenteken OH-16-37, OH–16–37, OH 16 37 (gespeld: Otto Hendrik Één Zes Drie Zeven)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 125 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze L.s.u 2ao-8-12k opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 30-10-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 12-11-1987 (bijna 38 jaar geleden)
Datum eerste toelating 12-11-1987 (bijna 38 jaar geleden)
Vervaldatum APK 29-12-2025 (over bijna 4 maanden)

Tijdlijn van de OH1637

12-11-1987 Eerste tenaamstelling in nederland
12-11-1987 Eerste toelating
30-01-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
23-12-2021 Vorige vervaldatum apk
25-02-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
23-12-2022 Vorige vervaldatum apk
07-08-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
30-10-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
23-12-2023 Vorige vervaldatum apk
29-12-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze L.s.u 2ao-8-12k opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 13.100 kg
Massa leeg voertuig 4900 kg
Toegestane maximum massa voertuig 18.000 kg
Wielbasis 862 cm
Breedte voertuig 260 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1137 cm
Technische maximale massa voertuig 18.000 kg
Schadeverleden Schades van deze L.s.u 2ao-8-12k opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze L.s.u 2ao-8-12k opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze L.s.u 2ao-8-12k opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze L.s.u 2ao-8-12k opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 6000 kg
Schadeverleden Schades van deze L.s.u 2ao-8-12k opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze L.s.u 2ao-8-12k opvragen

APK-gebreken van de OH1637

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

23-12-2019 16:28 Roestschade, te veel dikteafname materiaal
23-12-2019 16:28 Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd
23-12-2019 16:28 Wiel of band niet goed afgeschermd
14-12-2020 13:41 Remverschil op 1 as te groot
14-12-2020 13:41 Roestschade, te veel dikteafname materiaal
14-12-2020 13:41 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
09-12-2021 12:13 Roestschade onderdeel veersysteem
09-12-2021 12:13 Remverschil op 1 as te groot
09-12-2021 12:13 Retroreflector vertoont gebrek
09-12-2021 12:13 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
09-12-2021 12:13 Ondersteuning laadvloer/laadruimte ondeugdelijk
09-12-2021 12:13 Roestschade hoofdbalk
09-12-2021 12:13 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
09-12-2021 12:13 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
16-12-2022 14:24 Werking veersysteem ondeugdelijk
16-12-2022 14:24 Achterlicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze L.s.u 2ao-8-12k.

Bijwerkdatum OH-16-37

De gegevens van deze L.s.u 2ao-8-12k met kenteken OH1637 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze L.s.u 2ao-8-12k?

Schadeverleden van de OH 16 37

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1987? Of wil je de gedetailleerde waarde van OH1637 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 2ao-8-12k (OH1637)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OH-16-37. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OH–16–37 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DH-16-37, een gele Jaguar E-type 2+2 oldtimer personenauto uit 1967.
  2. Verandering op plek 1: XH-16-37, een Honda Cb 500 oldtimer motorfiets uit 1975.
  3. Verandering op plek 3: OH-66-37, een Burg Bpo 12-18 C oplegger uit 1988.
  4. Verandering op plek 4: OH-12-37, een Floor Flo-12-27 oplegger uit 1987.
  5. Verandering op plek 5: OH-16-97, een Broshuis 3 aov-14-22 oplegger uit 1987.
  6. Verandering op plek 6: OH-16-36, een Pacton 3139 D oplegger uit 1987.

Meer kentekens met O en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 6, 3 en 7 in OH1637 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OH-kentekens.

15 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

12-11-1987 (bijna 38 jaar geleden):
  1. OB-54-RT: Atcomex Btk56f/27tri/39 al
  2. OH-16-36: Pacton 3139 D
  3. OH-16-40: Kramer Ks24ll
  4. OH-16-41: Netam-fruehauf Oncr 36-324a
  5. OH-16-59: Floor Flo-17-30h
  6. OH-16-60: Floor Flo-12-27
  7. OH-16-61: Lamboo Lro-12-20
  8. OH-16-62: Lamboo Lro-12-20
  9. OH-16-68: Pacton 1520d.
  10. OH-16-79: Buca Bco-3/42 Kf
  11. OH-16-81: Van hool S-216
  12. OH-17-50: Atcomex Btk56f/27tri/39 al
  13. OH-17-99: Krone Szp 20 T
  14. OH-18-02: Burg Bpo 12-27 Z
  15. OS-25-JL: Krol K156/91mfp

Meer L.s.u 2ao-8-12k op voertuig-zoeker.nl

L.s.u 2ao-8-12k opleggers

één L.s.u 2ao-8-12k oplegger
Bekijk L.s.u 2ao-8-12k oplegger.
achttien L.s.u opleggers
Bekijk L.s.u opleggers.

L.s.u 2ao-8-12k open wagens

één L.s.u 2ao-8-12k open wagen
Bekijk L.s.u 2ao-8-12k open wagen.
twaalf L.s.u open wagens
Bekijk L.s.u open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van L.s.u zijn: L.s.u 3 atohg-18-30, L.s.u 3asdu-16-27, L.s.u 2a0-12-12, L.s.u 3atohg-18-30k en L.s.u 2atohg-17-20.