Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | L.s.u |
Model | 3asdu-16-27 |
Kenteken | OB-54-PJ, OB–54–PJ, OB 54 PJ (gespeld: Otto Bernard Vijf Vier Pieter Jan) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. tegen balk 200 cm v. hart asstel |
Bijzonderheden |
Het rijden met dit voertuig is alleen toegestaan indien: Het rijden met dit voertuig is alleen toegestaan indien een ontheffing aanwezig is. afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1200-1775 cm Lengte (L): 1360-1935 cm Wielbasis: 0951-1526 cm Wielbasis: 0951-1526 cm |
Schadeverleden | Schades van deze L.s.u 3asdu-16-27 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 03-12-2024 (ruim 9 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-01-1991 (bijna 35 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 22-01-1991 (bijna 35 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 10-07-2025 (2 maanden geleden) |
Tijdlijn van de OB54PJ |
|
22-01-1991 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-01-1991 | Eerste toelating |
28-06-2021 | Vorige aanvang tenaamstelling |
09-06-2022 | Vorige vervaldatum apk |
09-06-2023 | Vorige vervaldatum apk |
09-06-2024 | Vorige vervaldatum apk |
03-12-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
10-07-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze L.s.u 3asdu-16-27 opvragen |
Laadvermogen | 33.940 kg |
Massa leeg voertuig | 9060 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 43.000 kg |
Breedte voertuig | 250 cm |
Technische maximale massa voertuig | 43.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze L.s.u 3asdu-16-27 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze L.s.u 3asdu-16-27 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze L.s.u 3asdu-16-27 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze L.s.u 3asdu-16-27 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 16.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze L.s.u 3asdu-16-27 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze L.s.u 3asdu-16-27 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
19-12-2019 16:51 | Koppelingspen te veel gesleten |
19-12-2019 16:51 | Wiellager te veel speling |
19-12-2019 16:51 | Koppelingsplaat te veel gesleten |
10-07-2024 13:05 | Retroreflector vertoont gebrek |
Schades bekijken van deze L.s.u 3asdu-16-27.
De gegevens van deze L.s.u 3asdu-16-27 met kenteken OB54PJ (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 12-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1991? Of wil je de gedetailleerde waarde van OB54PJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OB-54-PJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OB–54–PJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, B, P en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 4 in OB54PJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OBPJ-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OBÂ 54Â PJ, gebruik dan onderstaande zoekbox: