OG-72-54
OG-72-57
OG-72-56: Lag 0-1-20d
Op deze pagina vind je alle informatie over OG–72–56, een Lag 0-1-20d.
Het is een
open wagen uit 1987.
De APK van deze 0-1-20d is vervallen op 16-02-2002 (bijna 24 jaar geleden).
Specificaties van de OG-72-56
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
23-11-2023 (bijna 2 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
11-03-1987 (ruim 38 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
11-03-1987 (ruim 38 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
16-02-2002 (bijna 24 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OG7256
|
11-03-1987 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
11-03-1987 |
Eerste toelating |
16-02-2002 |
Huidige vervaldatum apk |
01-03-2005 |
Vorige aanvang tenaamstelling |
23-11-2023 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Lag 0-1-20d opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
14.220 kg |
Massa leeg voertuig |
5780 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
20.000 kg |
Wielbasis |
800 cm |
Breedte voertuig |
260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig |
1150 cm |
Technische maximale massa voertuig |
20.000 kg |
Schadeverleden |
Schades van deze Lag 0-1-20d opvragen |
Bijwerkdatum OG-72-56
De gegevens van deze Lag 0-1-20d met kenteken OG7256 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Wat wil je doen met deze Lag 0-1-20d?
Schadeverleden van de OGÂ 72Â 56
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1987?
Of wil je de gedetailleerde waarde van OG7256 weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan OGÂ 72Â 56, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Lag 0-1-20d op voertuig-zoeker.nl
Lag 0-1-20d opleggers
- één Lag 0-1-20d oplegger
- Bekijk Lag 0-1-20d oplegger.
- 7.085 Lag opleggers
- Bekijk Lag opleggers.
Lag 0-1-20d open wagens
- één Lag 0-1-20d open wagen
- Bekijk Lag 0-1-20d open wagen.
- 1.265 Lag open wagens
- Bekijk Lag open wagens.
De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn:
Lag N/a,
Lag O3-gt 50,
Lag O3-cc a7,
Lag O3-cc 70 en
Lag O3-gt 51.