OD-11-PD OD-28-PD

OD-23-PD: Lag 0 2 30 fc

OD-23-PD Op deze pagina vind je alle informatie over OD–23–PD, een Lag 0 2 30 fc. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1995. De APK van deze 0 2 30 fc is vervallen op 28-05-2025 (ruim 3 maanden geleden).

Wat wil je doen met OD-23-PD?

infoverkopentools

Specificaties van de OD-23-PD

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Lag
Model 0 2 30 fc
Kenteken OD-23-PD, OD–23–PD, OD 23 PD (gespeld: Otto Dirk Twee Drie Pieter Dirk)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 170 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Lag 0 2 30 fc opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 08-09-2010 (bijna 15 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 07-06-1995 (ruim 30 jaar geleden)
Datum eerste toelating 07-06-1995 (ruim 30 jaar geleden)
Vervaldatum APK 28-05-2025 (ruim 3 maanden geleden)

Tijdlijn van de OD23PD

07-06-1995 Eerste tenaamstelling in nederland
07-06-1995 Eerste toelating
08-09-2010 Huidige aanvang tenaamstelling
11-12-2021 Vorige vervaldatum apk
14-01-2023 Vorige vervaldatum apk
28-05-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag 0 2 30 fc opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 22.380 kg
Massa leeg voertuig 7620 kg
Toegestane maximum massa voertuig 30.000 kg
Wielbasis 843 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1195 cm
Technische maximale massa voertuig 30.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag 0 2 30 fc opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag 0 2 30 fc opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag 0 2 30 fc opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Lag 0 2 30 fc opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag 0 2 30 fc opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag 0 2 30 fc opvragen

APK-gebreken van de OD23PD

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

11-12-2019 16:10 Remslang schuurt langs enig deel
11-12-2019 16:10 Remonderdelen te veel gecorrodeerd
11-12-2019 16:10 Luchtlekkage reminrichting
09-12-2020 15:57 Remverschil op 1 as te groot
09-12-2020 15:57 Afstelling remkrachtregelaar wijkt af
09-12-2020 15:57 Luchtlekkage reminrichting
09-12-2020 15:57 Onderdeel reminrichting ondeugdelijk bevestigd
14-01-2022 10:41 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
28-05-2024 16:15 Remverschil op 1 as te groot
28-05-2024 16:15 Roestschade, te veel dikteafname materiaal

Schades bekijken van deze Lag 0 2 30 fc.

Bijwerkdatum OD-23-PD

De gegevens van deze Lag 0 2 30 fc met kenteken OD23PD (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 30-05-2025.

Wat wil je doen met deze Lag 0 2 30 fc?

Schadeverleden van de OD 23 PD

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1995? Of wil je de gedetailleerde waarde van OD23PD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 0 2 30 fc (OD23PD)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OD-23-PD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OD–23–PD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WD-23-PD, een Kip Kk-32ek aanhangwagen uit 1990.
  2. Verandering op plek 2: OF-23-PD, een Bulthuis Tsaa 27 oplegger uit 1998.
  3. Verandering op plek 3: OD-73-PD, een Burg Bpo13 20z oplegger uit 1995.
  4. Verandering op plek 4: OD-22-PD, een Renders Roc 12 27 cc 40 oplegger uit 1995.
  5. Verandering op plek 4: OD-26-PD, een Wot 0 3 12 27 oplegger uit 1995.
  6. Verandering op plek 5: OD-23-ND, een Pacton Txd 339 oplegger uit 1995.
  7. Verandering op plek 5: OD-23-RD, een Vogelzang Vo 12 27 oplegger uit 1995.
  8. Verandering op plek 6: OD-23-PH, een Netam-fruehauf Oncrk 22 110 oplegger uit 1995.

Meer kentekens met O, D, P en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, D, P en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 3 in OD23PD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ODPD-kentekens.

20 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

07-06-1995 (ruim 30 jaar geleden):
  1. OD-08-PD: Van eck Dt 36 3 z
  2. OD-10-PD: Contar B 1227 lc 4222 S
  3. OD-11-PD: Groenewegen Dr0 12 20b
  4. OD-12-PD: E.s.v.e. Tad 12 18 2l
  5. OD-19-PD: Renders Roc 12 27 cc 40
  6. OD-22-PD: Renders Roc 12 27 cc 40
  7. OD-26-PD: Wot 0 3 12 27
  8. OD-28-PD: Nooteboom Osd 43 03/13 25
  9. OD-29-PD: Spitzer Bp sf 27
  10. OD-31-PD: Vlastuin Fv 2006
  11. OD-45-PD: Nooteboom Mco-48-03v/l
  12. OD-47-PD: Floor Flo-17-202
  13. OD-69-PD: Netam-fruehauf Oncrk 32 w 220
  14. OD-73-PD: Burg Bpo13 20z
  15. OD-77-PD: Pacton Txd 339
  16. OD-79-PD: Netam-fruehauf 0ncrk 22 110
  17. OD-97-PB: Groenewegen Dr0 12 20b
  18. OD-98-PB: Groenewegen Dr0 12 20b
  19. OD-99-PB: Vogelzang Va0 12 27
  20. OL-86-JP: Asca Original

Meer Lag 0 2 30 fc op voertuig-zoeker.nl

Lag 0 2 30 fc opleggers

één Lag 0 2 30 fc oplegger
Bekijk Lag 0 2 30 fc oplegger.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag 0 2 30 fc voertuigen met gesloten opbouw

één Lag 0 2 30 fc voertuig met gesloten opbouw
Bekijk Lag 0 2 30 fc voertuig met gesloten opbouw.
248 Lag voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.