OJ-62-HD OJ-66-HD

OJ-63-HD: Lag 0-3-37,5 dstl

OJ-63-HD Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–63–HD, een Lag 0-3-37,5 dstl. Het is een open wagen uit 1991. De APK van deze 0-3-37,5 dstl vervalt op 25-10-2025 (over ruim 1½ maand).

Wat wil je doen met OJ-63-HD?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-63-HD

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Lag
Model 0-3-37,5 dstl
Kenteken OJ-63-HD, OJ–63–HD, OJ 63 HD (gespeld: Otto Jan Zes Drie Hendrik Dirk)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 210 cm a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-37,5 dstl opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 27-08-2014 (ruim 11 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 22-04-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 28-11-1991 (bijna 34 jaar geleden)
Vervaldatum APK 25-10-2025 (over ruim 1½ maand)

Tijdlijn van de OJ63HD

28-11-1991 Eerste toelating
22-04-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
27-08-2014 Huidige aanvang tenaamstelling
24-10-2021 Vorige vervaldatum apk
25-10-2022 Vorige vervaldatum apk
25-10-2023 Vorige vervaldatum apk
25-10-2024 Vorige vervaldatum apk
25-10-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag 0-3-37,5 dstl opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 28.230 kg
Massa leeg voertuig 9270 kg
Toegestane maximum massa voertuig 37.500 kg
Wielbasis 935 cm
Lengte voertuig 1370 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 37.500 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-37,5 dstl opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-37,5 dstl opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-37,5 dstl opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-37,5 dstl opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-37,5 dstl opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-37,5 dstl opvragen

APK-gebreken van de OJ63HD

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

03-10-2019 11:35 Roestschade hulpbalk
03-10-2019 11:35 Roestschade hoofdbalk
24-10-2019 11:32 Roestschade hulpbalk
24-10-2019 11:32 Roestschade hoofdbalk
24-10-2019 11:32 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
25-10-2021 15:59 Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar
25-10-2021 15:59 Retroreflector vertoont gebrek
25-10-2021 15:59 Achterlicht werkt niet (goed)
25-10-2021 15:59 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
18-10-2022 15:25 Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar
18-10-2022 15:25 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
05-10-2023 16:06 Band beschadigd
05-10-2023 16:06 Stadslicht werkt niet (goed)
05-10-2023 16:06 Remverschil op 1 as te groot
05-10-2023 16:06 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
05-10-2023 16:06 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname

Schades bekijken van deze Lag 0-3-37,5 dstl.

Bijwerkdatum OJ-63-HD

De gegevens van deze Lag 0-3-37,5 dstl met kenteken OJ63HD (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag 0-3-37,5 dstl?

Schadeverleden van de OJ 63 HD

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1991? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ63HD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 0-3-37,5 dstl (OJ63HD)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-63-HD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–63–HD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-63-HD, een Harley davidson Fxe/f 1340 motorfiets uit 1979.
  2. Verandering op plek 1: WJ-63-HD, een Saris H100 aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OG-63-HD, een Floor Flo-17-30h2 oplegger uit 2000.
  4. Verandering op plek 2: OK-63-HD, een Van hool 3b2011 oplegger uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: OJ-53-HD, een Lag O3-39 01 oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 3: OJ-73-HD, een Krone Sdp 27 oplegger uit 2006.
  7. Verandering op plek 4: OJ-62-HD, een Schmitz S01 oplegger uit 2003.
  8. Verandering op plek 4: OJ-66-HD, een Veldhuizen P31-2a oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: OJ-63-GD, een Groenewegen 30cc-14-27 oplegger uit 2006.
  10. Verandering op plek 5: OJ-63-JD, een Pacton Tbz.342 oplegger uit 2006.
  11. Verandering op plek 6: OJ-63-HF, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, J, H en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, H en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 3 in OJ63HD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJHD-kentekens.

6 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

28-11-1991 (bijna 34 jaar geleden):
  1. OB-74-TT: Burg Bpo 13-28
  2. OB-76-TT: Van hool T300/27
  3. OB-81-TT: Gofa Alu 60
  4. OL-28-PJ: Van hool 2b1047
  5. OP-83-ZY: Kromhout 3asdu-16-30
  6. OS-79-BF: Goldhofer Stz-l2-26/80

Meer Lag 0-3-37,5 dstl op voertuig-zoeker.nl

Lag 0-3-37,5 dstl opleggers

één Lag 0-3-37,5 dstl oplegger
Bekijk Lag 0-3-37,5 dstl oplegger.
7.085 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag 0-3-37,5 dstl open wagens

één Lag 0-3-37,5 dstl open wagen
Bekijk Lag 0-3-37,5 dstl open wagen.
1.265 Lag open wagens
Bekijk Lag open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.