OD-64-DS OD-82-DS

OD-73-DS: Lag 0-3-39

OD-73-DS Op deze pagina vind je alle informatie over OD–73–DS, een Lag 0-3-39 K. Het is een achterwaartse kiepwagen uit 1992. Het kenteken van deze Lag is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OD-73-DS?

infoverkopentools

Specificaties van de OD-73-DS

Het kenteken van deze Lag 0-3-39 K (OD73DS) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Achterwaartse kipper (achterwaartse kiepwagen)
Merk Lag
Model 0-3-39
Type K
Kenteken OD-73-DS, OD–73–DS, OD 73 DS (gespeld: Otto Dirk Zeven Drie Dirk Simon)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 050 cm v. koppelingshuis
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-39 K opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-01-2016 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-06-1993 (ruim 32 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-06-1992 (ruim 33 jaar geleden)

Tijdlijn van de OD73DS

30-06-1992 Eerste toelating
17-06-1993 Eerste tenaamstelling in nederland
05-01-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag 0-3-39 K opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 6780 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 816 cm
Breedte voertuig 247 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 969 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-39 K opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-39 K opvragen

Bijwerkdatum OD-73-DS

De gegevens van deze Lag 0-3-39 K met kenteken OD73DS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 13-07-2025.

Wat wil je doen met deze Lag 0-3-39 K?

Schadeverleden van de OD 73 DS

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1992? Of wil je de gedetailleerde waarde van OD73DS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 0-3-39 K (OD73DS)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OD-73-DS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OD–73–DS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: VD-73-DS, een Volvo Fl614 bedrijfsauto uit 1988.
  2. Verandering op plek 2: OG-73-DS, een Lag A00s oplegger uit 1999.
  3. Verandering op plek 3: OD-33-DS, een Van hool 340011 oplegger uit 1993.
  4. Verandering op plek 3: OD-83-DS, een Burg Bpd0 12-24 oplegger uit 1993.
  5. Verandering op plek 4: OD-77-DS, een Floor Fl0-17-202 oplegger uit 1993.
  6. Verandering op plek 5: OD-73-BS, een Wot 0sk 3.17.27 oplegger uit 1993.
  7. Verandering op plek 5: OD-73-FS, een Netam-fruehauf Oncrk 20-110 oplegger uit 1993.
  8. Verandering op plek 6: OD-73-DN, een Floor Flo-12-30h oplegger uit 1993.

Meer kentekens met O, D, D en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, D, D en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 3 in OD73DS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ODDS-kentekens.

Meer Lag 0-3-39 K op voertuig-zoeker.nl

Lag 0-3-39 K opleggers

117 Lag 0-3-39 opleggers
Bekijk Lag 0-3-39 opleggers.
7.085 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag 0-3-39 K achterwaartse kippers

één Lag 0-3-39 achterwaartse kiepwagen
Bekijk Lag 0-3-39 achterwaartse kiepwagen.
vijf Lag achterwaartse kippers
Bekijk Lag achterwaartse kippers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.