OG-19-71 OG-20-08

OG-19-72: Lag 0-3-40

OG-19-72 Op deze pagina vind je alle informatie over OG–19–72, een Lag 0-3-40 Ch. Het is een tankwagen uit 1986. Het kenteken van deze Lag is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OG-19-72?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-19-72

Het kenteken van deze Lag 0-3-40 Ch (OG1972) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tankwagen
Merk Lag
Model 0-3-40
Type Ch
Kenteken OG-19-72, OG–19–72, OG 19 72 (gespeld: Otto Gerard Één Negen Zeven Twee)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 050 cm a. voorste achteras
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-40 Ch opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-09-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 21-04-1986 (ruim 39 jaar geleden)
Datum eerste toelating 21-04-1986 (ruim 39 jaar geleden)

Tijdlijn van de OG1972

21-04-1986 Eerste tenaamstelling in nederland
21-04-1986 Eerste toelating
18-09-2015 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag 0-3-40 Ch opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 31.240 kg
Massa leeg voertuig 8760 kg
Toegestane maximum massa voertuig 40.000 kg
Wielbasis 914 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1126 cm
Technische maximale massa voertuig 40.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-40 Ch opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-40 Ch opvragen

Bijwerkdatum OG-19-72

De gegevens van deze Lag 0-3-40 Ch met kenteken OG1972 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 11-07-2025.

Wat wil je doen met deze Lag 0-3-40 Ch?

Schadeverleden van de OG 19 72

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1986? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG1972 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 0-3-40 Ch (OG1972)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-19-72. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–19–72 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 3: OG-99-72, een Pacton Txd 339 oplegger uit 1987.
  2. Verandering op plek 4: OG-10-72, een Dijkstra Drv0c 16-24/11-24 oplegger uit 1986.
  3. Verandering op plek 5: OG-19-32, een Groenewegen Dro-12-24 oplegger uit 1986.
  4. Verandering op plek 6: OG-19-71, een Netam-fruehauf Oncz 30 w 220 oplegger uit 1981.

Meer kentekens met O en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 9, 7 en 2 in OG1972 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OG-kentekens.

9 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

21-04-1986 (ruim 39 jaar geleden):
  1. OG-19-04: Netam-fruehauf Vpr 12-24
  2. OG-19-13: Bulthuis Ti 24 K
  3. OG-19-15: Bulthuis Ti24f
  4. OG-19-24: Groenewegen Dro-12-24
  5. OG-19-25: Groenewegen Dro-12-24
  6. OG-19-32: Groenewegen Dro-12-24
  7. OG-19-41: Van hool S313
  8. OG-19-50: Atcomex Btk50f/24tri/36alvac
  9. OG-19-57: Van hool S-313

Meer Lag 0-3-40 Ch op voertuig-zoeker.nl

Lag 0-3-40 Ch opleggers

21 Lag 0-3-40 opleggers
Bekijk Lag 0-3-40 opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag 0-3-40 Ch tankwagens

veertien Lag 0-3-40 tankwagens
Bekijk Lag 0-3-40 tankwagens.
2.257 Lag tankwagens
Bekijk Lag tankwagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.