OB-99-FL
OB-22-FN
OB-15-FN: Lag 0-3-42-ct
Op deze pagina vind je alle informatie over OB–15–FN, een Lag 0-3-42-ct.
Het is een
tankwagen uit 1989.
Het kenteken van deze Lag is vervallen.
Specificaties van de OB-15-FN
Het kenteken van deze Lag 0-3-42-ct (OB15FN) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
26-07-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
06-06-1989 (ruim 36 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
06-06-1989 (ruim 36 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
27-02-2014 (bijna 12 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OB15FN
|
06-06-1989 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
06-06-1989 |
Eerste toelating |
27-02-2014 |
Huidige vervaldatum apk |
26-07-2018 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Lag 0-3-42-ct opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
35.440 kg |
Massa leeg voertuig |
6560 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
42.000 kg |
Wielbasis |
980 cm |
Breedte voertuig |
250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig |
1080 cm |
Technische maximale massa voertuig |
42.000 kg |
Schadeverleden |
Schades van deze Lag 0-3-42-ct opvragen |
Bijwerkdatum OB-15-FN
De gegevens van deze Lag 0-3-42-ct met kenteken OB15FN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 15-03-2025.
Wat wil je doen met deze Lag 0-3-42-ct?
Schadeverleden van de OBÂ 15Â FN
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1989?
Of wil je de gedetailleerde waarde van OB15FN weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan OBÂ 15Â FN, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Lag 0-3-42-ct op voertuig-zoeker.nl
Lag 0-3-42-ct opleggers
- 7.086 Lag opleggers
- Bekijk Lag opleggers.
Lag 0-3-42-ct tankwagens
- 2.257 Lag tankwagens
- Bekijk Lag tankwagens.
De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn:
Lag N/a,
Lag O3-gt 50,
Lag O3-cc a7,
Lag O3-cc 70 en
Lag O3-gt 51.