OJ-84-NP OJ-99-NP

OJ-91-NP: Lag 0-3-44

OJ-91-NP Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–91–NP, een Lag 0-3-44 K. Het is een kiepwagen uit 2006. De APK van deze 0-3-44 vervalt op 29-11-2025 (over bijna 3 maanden).

Wat wil je doen met OJ-91-NP?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-91-NP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Kipper (kiepwagen)
Merk Lag
Model 0-3-44
Type K
Kenteken OJ-91-NP, OJ–91–NP, OJ 91 NP (gespeld: Otto Jan Negen Één Nico Pieter)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk v. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-44 K opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-11-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 28-11-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 28-11-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 29-11-2025 (over bijna 3 maanden)

Tijdlijn van de OJ91NP

28-11-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
28-11-2006 Eerste toelating
28-11-2006 Huidige aanvang tenaamstelling
29-11-2021 Vorige vervaldatum apk
29-11-2022 Vorige vervaldatum apk
29-11-2023 Vorige vervaldatum apk
29-11-2024 Vorige vervaldatum apk
29-11-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag 0-3-44 K opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 38.250 kg
Massa leeg voertuig 5750 kg
Toegestane maximum massa voertuig 44.000 kg
Wielbasis 676 cm
Lengte voertuig 922 cm
Breedte voertuig 252 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 798 cm
Technische maximale massa voertuig 44.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-44 K opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-44 K opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-44 K opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 10
Carrosserie (omschrijving) Kipper
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-44 K opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 17.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-44 K opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-44 K opvragen

APK-gebreken van de OJ91NP

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

12-11-2018 10:27 Achterlicht glas gerepareerd of bewerkt
31-10-2019 16:41 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Schades bekijken van deze Lag 0-3-44 K.

Bijwerkdatum OJ-91-NP

De gegevens van deze Lag 0-3-44 K met kenteken OJ91NP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag 0-3-44 K?

Schadeverleden van de OJ 91 NP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ91NP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 0-3-44 K (OJ91NP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-91-NP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–91–NP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-91-NP, een Honda Vf750cj motorfiets uit 1989.
  2. Verandering op plek 1: SJ-91-NP, een grijze Auto union Audi 100 100 kw personenauto uit 1987.
  3. Verandering op plek 2: OH-91-NP, een Gs Os-120-1320 oplegger uit 2004.
  4. Verandering op plek 2: OL-91-NP, een Stas S300cx oplegger uit 2012.
  5. Verandering op plek 3: OJ-81-NP, een Koegel S***24 oplegger uit 2007.
  6. Verandering op plek 4: OJ-90-NP, een Hendricks Tsa 43 oplegger uit 2006.
  7. Verandering op plek 4: OJ-92-NP, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2007.
  8. Verandering op plek 5: OJ-91-LP, een Van eck Ut-3ln oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: OJ-91-PP, een Pacton T3-010 oplegger uit 2007.
  10. Verandering op plek 6: OJ-91-NN, een Draco Dsb 235 oplegger uit 2006.
  11. Verandering op plek 6: OJ-91-NR, een Van hool 3b2011 oplegger uit 2007.

Meer kentekens met O, J, N en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, N en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 1 in OJ91NP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJNP-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

28-11-2006 (bijna 19 jaar geleden):
  1. OJ-10-NP: Krone Sd
  2. OJ-11-NP: Krone Sd
  3. OJ-12-NP: Krone Sd
  4. OJ-13-NP: Krone Sd
  5. OJ-15-NP: Krone Sd
  6. OJ-16-KZ: Groenewegen 30cc-14-27
  7. OJ-16-NP: Krone Sd
  8. OJ-16-NR: Tracon trailers To.s.1230
  9. OJ-17-KZ: Groenewegen 30cc-14-27
  10. OJ-17-NP: Krone Sd
  11. OJ-21-NP: Krone Sd
  12. OJ-21-NR: Menci Sa 700 r
  13. OJ-35-KZ: Groenewegen Dro-12-20
  14. OJ-36-KZ: Groenewegen Dro-12-20
  15. OJ-39-LV: Koegel S24
  16. OJ-44-NF: Schmitz S01
  17. OJ-59-NF: Schmitz S01
  18. OJ-76-LY: Hrd Nts
  19. OJ-80-NP: Pacton T2-001
  20. OJ-86-NP: Jansky -
  21. OJ-88-NP: Hendricks Tsa 43
  22. OJ-90-NP: Hendricks Tsa 43
  23. OJ-95-GX: Floor Flo-7-10
  24. OJ-98-NT: Samro St39wgre
  25. OL-16-XF: Spier Sgl110
  26. OL-72-BN: Schmitz cargobull S 01
  27. OL-79-BN: Schmitz cargobull S 01
  28. OL-87-BN: Schmitz cargobull S01
  29. ON-44-NJ: Nooteboom Mco-43-03

Meer Lag 0-3-44 K op voertuig-zoeker.nl

Lag 0-3-44 K opleggers

één Lag 0-3-44 K oplegger
Bekijk Lag 0-3-44 K oplegger.
drie Lag 0-3-44 opleggers
Bekijk Lag 0-3-44 opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag 0-3-44 K kippers

één Lag 0-3-44 K kiepwagen
Bekijk Lag 0-3-44 K kiepwagen.
één Lag 0-3-44 kiepwagen
Bekijk Lag 0-3-44 kiepwagen.
143 Lag kippers
Bekijk Lag kippers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.