OB-60-NS OB-01-NT

OB-66-NS: Lag 0-3-45

OB-66-NS Op deze pagina vind je alle informatie over OB–66–NS, een Lag 0-3-45. Het is een open wagen uit 1990. Het kenteken van deze Lag is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OB-66-NS?

infoverkopentools

Specificaties van de OB-66-NS

Het kenteken van deze Lag 0-3-45 (OB66NS) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Lag
Model 0-3-45
Kenteken OB-66-NS, OB–66–NS, OB 66 NS (gespeld: Otto Bernard Zes Zes Nico Simon)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 320 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-45 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 29-06-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-11-1990 (bijna 35 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-11-1990 (bijna 35 jaar geleden)

Tijdlijn van de OB66NS

16-11-1990 Eerste tenaamstelling in nederland
16-11-1990 Eerste toelating
29-06-2015 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag 0-3-45 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 37.800 kg
Massa leeg voertuig 7200 kg
Toegestane maximum massa voertuig 45.000 kg
Wielbasis 910 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1195 cm
Technische maximale massa voertuig 45.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-45 opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Lag 0-3-45 opvragen

Bijwerkdatum OB-66-NS

De gegevens van deze Lag 0-3-45 met kenteken OB66NS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 13-07-2025.

Wat wil je doen met deze Lag 0-3-45?

Schadeverleden van de OB 66 NS

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1990? Of wil je de gedetailleerde waarde van OB66NS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 0-3-45 (OB66NS)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OB-66-NS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OB–66–NS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MB-66-NS, een Honda Cb 400n motorfiets uit 1981.
  2. Verandering op plek 1: PB-66-NS, een beige Mercedes-benz 200 T ece personenauto uit 1986.
  3. Verandering op plek 2: OJ-66-NS, een H.t.f. Hzo 39 oplegger uit 2006.
  4. Verandering op plek 4: OB-61-NS, een Renders Roc 12.27 oplegger uit 1990.
  5. Verandering op plek 5: OB-66-BS, een Lag 0-3-39 Cn oplegger uit 1988.
  6. Verandering op plek 5: OB-66-XS, een Jumbo Eo100s14 oplegger uit 1992.
  7. Verandering op plek 6: OB-66-NR, een Lag 0-3-43 Ka 1 oplegger uit 1990.
  8. Verandering op plek 6: OB-66-NX, een Lag 0-3-39 Ka oplegger uit 1990.

Meer kentekens met O, B, N en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, B, N en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 6 in OB66NS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OBNS-kentekens.

3 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

16-11-1990 (bijna 35 jaar geleden):
  1. OB-60-NS: E.s.v.e. Ead 10-10
  2. OB-61-NS: Renders Roc 12.27
  3. OF-70-HS: Groenewegen Ro-12-20pc

Meer Lag 0-3-45 op voertuig-zoeker.nl

Lag 0-3-45 opleggers

twee Lag 0-3-45 opleggers
Bekijk Lag 0-3-45 opleggers.
7.085 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag 0-3-45 open wagens

1.265 Lag open wagens
Bekijk Lag open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.