OG-56-GH
OG-59-GH
OG-57-GH: Lag Bk22
Op deze pagina vind je alle informatie over OG–57–GH, een Lag Bk22.
Het is een
tankwagen uit 2000.
De APK van deze Bk22 vervalt op 28-09-2025 (over 22 dagen).
Specificaties van de OG-57-GH
Algemeen
Voertuigsoort |
Oplegger |
Inrichting |
Tankwagen |
Merk |
Lag |
Model |
Bk22 |
Kenteken |
OG-57-GH, OG–57–GH, OG 57 GH (gespeld: Otto Gerard Vijf Zeven Gerard Hendrik) |
Europese voertuigcategorie |
O4 |
Plaats chassisnummer |
tegen r. balk 125 cm v. voorste achteras |
Schadeverleden |
Schades van deze Lag Bk22 opvragen |
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
02-03-2009 (bijna 17 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
02-03-2000 (bijna 26 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
02-03-2000 (bijna 26 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
28-09-2025 (over 22 dagen) |
Tijdlijn van de OG57GH
|
02-03-2000 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
02-03-2000 |
Eerste toelating |
02-03-2009 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
28-09-2021 |
Vorige vervaldatum apk |
28-09-2022 |
Vorige vervaldatum apk |
28-09-2023 |
Vorige vervaldatum apk |
28-09-2024 |
Vorige vervaldatum apk |
28-09-2025 |
Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Lag Bk22 opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
33.100 kg |
Massa leeg voertuig |
6900 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
40.000 kg |
Wielbasis |
891 cm |
Lengte voertuig |
1340 cm |
Breedte voertuig |
250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig |
1168 cm |
Technische maximale massa voertuig |
40.000 kg |
Schadeverleden |
Schades van deze Lag Bk22 opvragen |
Status van het voertuig
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
Schadeverleden |
Schades van deze Lag Bk22 opvragen |
Carrosserie
Type carrosserie (code) |
DA |
Type carrosserie (omschrijving) |
Oplegger |
Carrosserie (code) |
11 |
Carrosserie (omschrijving) |
Tankwagen |
Schadeverleden |
Schades van deze Lag Bk22 opvragen |
APK-gebreken van de OG57GH
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
28-09-2020 16:04 |
Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
28-09-2020 16:04 |
Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
28-09-2020 16:04 |
Koppelingsplaat te veel gesleten |
28-09-2020 16:04 |
Hoofdbalk gescheurd |
28-09-2020 16:04 |
Wiel of band niet goed afgeschermd |
28-09-2020 16:04 |
(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
28-09-2020 16:04 |
Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
28-09-2020 16:04 |
Veer gebroken of gescheurd |
02-09-2021 14:29 |
Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
02-09-2021 14:29 |
Luchtlekkage reminrichting |
02-09-2021 14:29 |
(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
08-09-2022 10:07 |
Band beschadigd |
08-09-2022 10:07 |
Retroreflector vertoont gebrek |
08-09-2022 10:07 |
Luchtlekkage reminrichting |
08-09-2022 10:07 |
(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
08-09-2022 10:07 |
Remvertraging bedrijfsrem slecht (< 50% awet) |
21-09-2023 16:32 |
Stadslicht werkt niet (goed) |
21-09-2023 16:32 |
Remverschil op 1 as te groot |
21-09-2023 16:32 |
(Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
Schades bekijken van deze Lag Bk22.
Bijwerkdatum OG-57-GH
De gegevens van deze Lag Bk22 met kenteken OG57GH (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Wat wil je doen met deze Lag Bk22?
Schadeverleden van de OGÂ 57Â GH
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2000?
Of wil je de gedetailleerde waarde van OG57GH weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan OGÂ 57Â GH, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Lag Bk22 op voertuig-zoeker.nl
Lag Bk22 opleggers
- zeven Lag Bk22 opleggers
- Bekijk Lag Bk22 opleggers.
- 7.086 Lag opleggers
- Bekijk Lag opleggers.
Lag Bk22 tankwagens
- zeven Lag Bk22 tankwagens
- Bekijk Lag Bk22 tankwagens.
- 2.257 Lag tankwagens
- Bekijk Lag tankwagens.
De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn:
Lag N/a,
Lag O3-gt 50,
Lag O3-cc a7,
Lag O3-cc 70 en
Lag O3-gt 51.