OP-31-GG OP-33-GG

OP-32-GG: Lag N/a

OP-32-GG Op deze pagina vind je alle informatie over OP–32–GG, een Lag N/a. Het is een containercarrier uit 2016. De APK van deze N/a is vervallen op 21-06-2025 (ruim 2½ maanden geleden).

Wat wil je doen met OP-32-GG?

infoverkopentools

Specificaties van de OP-32-GG

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Containercarrier
Merk Lag
Model N/a
Kenteken OP-32-GG, OP–32–GG, OP 32 GG (gespeld: Otto Pieter Drie Twee Gerard Gerard)
Type O-3-CC
Uitvoering 394000BB
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0455*02
Variant 708CNE
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer op r. balk
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 20-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 20-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 20-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Vervaldatum APK 21-06-2025 (ruim 2½ maanden geleden)

Tijdlijn van de OP32GG

20-04-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
20-04-2016 Eerste toelating
20-04-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
20-04-2022 Vorige vervaldatum apk
21-06-2023 Vorige vervaldatum apk
21-06-2024 Vorige vervaldatum apk
21-06-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 35.680 kg
Massa leeg voertuig 3320 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 561 cm
Lengte voertuig 708 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 646 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Hoogte voertuig 135 cm
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 08
Carrosserie (omschrijving) Containercarrier
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

APK-gebreken van de OP32GG

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

21-06-2022 10:18 Wielafscherming ontbreekt
21-06-2022 10:18 Hoofdbalk gescheurd
21-06-2022 10:18 Achterlicht werkt niet (goed)
19-06-2023 15:21 Hoofdbalk gescheurd
19-06-2023 15:21 Retroreflector vertoont gebrek
19-06-2023 15:21 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
19-06-2023 15:21 Achterlicht werkt niet (goed)
21-06-2024 12:01 Band beschadigd
21-06-2024 12:01 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren
21-06-2024 12:01 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze Lag N/a.

Bijwerkdatum OP-32-GG

De gegevens van deze Lag N/a met kenteken OP32GG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.

Wat wil je doen met deze Lag N/a?

Schadeverleden van de OP 32 GG

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP32GG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (OP32GG)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OP-32-GG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–32–GG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: SP-32-GG, een grijze Citroen Cx 25 gti turbo 2 personenauto uit 1987.
  2. Verandering op plek 2: ON-32-GG, een Pacton N/a oplegger uit 2014.
  3. Verandering op plek 2: OR-32-GG, een D-tec Flexitrailer oplegger uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: OP-22-GG, een Lag N/a oplegger uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: OP-42-GG, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: OP-31-GG, een Lag N/a oplegger uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: OP-33-GG, een Lag N/a oplegger uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: OP-32-FG, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2016.
  9. Verandering op plek 5: OP-32-HG, een Leci trailer Uoplyst oplegger uit 2009.
  10. Verandering op plek 6: OP-32-GF, een Stas S300cx oplegger uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: OP-32-GH, een Krone N/a oplegger uit 2016.

Meer kentekens met O, P, G en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, G en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 2 in OP32GG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPGG-kentekens.

Meer Lag N/a op voertuig-zoeker.nl

Lag N/a opleggers

2.637 Lag N/a opleggers
Bekijk Lag N/a opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag N/a containercarriers

1.259 Lag N/a containercarriers
Bekijk Lag N/a containercarriers.
1.608 Lag containercarriers
Bekijk Lag containercarriers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.