OP-32-RT OP-34-RT

OP-33-RT: Lag N/a

OP-33-RT Op deze pagina vind je alle informatie over OP–33–RT, een Lag N/a. Het is een containercarrier uit 2017. Het kenteken van deze Lag is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OP-33-RT?

infoverkopentools

Specificaties van de OP-33-RT

Het kenteken van deze Lag N/a (OP33RT) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Containercarrier
Merk Lag
Model N/a
Kenteken OP-33-RT, OP–33–RT, OP 33 RT (gespeld: Otto Pieter Drie Drie Rudolf Theodoor)
Type O-3-CC
Uitvoering 390000BB
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0455*02
Variant 708CNE
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer op r. balk
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 10-03-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 10-03-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 10-03-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Vervaldatum APK 02-07-2020 (ruim 5 jaar geleden)

Tijdlijn van de OP33RT

10-03-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
10-03-2017 Eerste toelating
10-03-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
02-07-2020 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 35.400 kg
Massa leeg voertuig 3600 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 779 cm
Lengte voertuig 973 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 908 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Eigenschappen
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Geen verstrekking in Open Data
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Bijwerkdatum OP-33-RT

De gegevens van deze Lag N/a met kenteken OP33RT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 13-07-2025.

Wat wil je doen met deze Lag N/a?

Schadeverleden van de OP 33 RT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP33RT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (OP33RT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OP-33-RT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–33–RT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MP-33-RT, een Yamaha Xv 1100 motorfiets uit 1986.
  2. Verandering op plek 2: ON-33-RT, een Krone N/a oplegger uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: OR-33-RT, een H.t.f. Hzo 42 oplegger uit 2019.
  4. Verandering op plek 3: OP-23-RT, een Krone N/a oplegger uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: OP-43-RT, een Web trailer Prsh20-1tri oplegger uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: OP-32-RT, een Lag N/a oplegger uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: OP-34-RT, een Lag N/a oplegger uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: OP-33-PT, een Broshuis 2akcc oplegger uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: OP-33-ST, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: OP-33-RS, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: OP-33-RV, een Krone N/a oplegger uit 2017.

Meer kentekens met O, P, R en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, R en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 3 in OP33RT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPRT-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

10-03-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. OP-02-RT: Draco Tza 342
  2. OP-03-PB: Schmitz cargobull N/a
  3. OP-07-PB: Schmitz cargobull N/a
  4. OP-09-PB: Schmitz cargobull N/a
  5. OP-12-RT: Lag N/a
  6. OP-12-RV: Invepe-joluso N/a
  7. OP-13-PT: Nooteboom Osds-48-03
  8. OP-13-RS: Krone N/a
  9. OP-14-RS: Krone N/a
  10. OP-15-RV: Schmitz cargobull N/a
  11. OP-16-RV: Schmitz cargobull N/a
  12. OP-21-RT: Van der peet Kolibri
  13. OP-24-RT: Van der peet Kolibri
  14. OP-25-RT: Van der peet Kolibri
  15. OP-29-RR: Pacton N/a
  16. OP-31-RT: Lag N/a
  17. OP-32-RT: Lag N/a
  18. OP-34-RT: Lag N/a
  19. OP-35-RT: Lag N/a
  20. OP-38-RT: Lag N/a
  21. OP-39-RT: Lag N/a
  22. OP-43-RK: Schmitz cargobull N/a
  23. OP-48-RT: Stas S300cx
  24. OP-54-RN: Nooteboom Mcos-48-03v
  25. OP-56-RT: Pacton N/a
  26. OP-77-RP: Pacton Tpd.348
  27. OP-77-RT: Langendorf Flatliner
  28. OP-79-PT: Lag N/a
  29. OP-95-RS: Gs O150-2700 Kf
  30. OR-86-LN: Krone Sdp-02

Meer Lag N/a op voertuig-zoeker.nl

Lag N/a opleggers

2.637 Lag N/a opleggers
Bekijk Lag N/a opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag N/a containercarriers

1.259 Lag N/a containercarriers
Bekijk Lag N/a containercarriers.
1.608 Lag containercarriers
Bekijk Lag containercarriers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.