OP-36-RY OP-40-RY

OP-38-RY: Lag N/a

OP-38-RY Op deze pagina vind je alle informatie over OP–38–RY, een Lag N/a. Het is een containercarrier uit 2017. De APK van deze N/a is vervallen op 01-02-2025 (ruim 7 maanden geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OP-38-RY?

infoverkopentools

Specificaties van de OP-38-RY

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Containercarrier
Merk Lag
Model N/a
Kenteken OP-38-RY, OP–38–RY, OP 38 RY (gespeld: Otto Pieter Drie Acht Rudolf Ypsilon)
Type O-3-CC
Uitvoering 390000BB
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0455*02
Variant 708CNE
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer op r. balk
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-12-2024 (bijna 9 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-03-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-03-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Vervaldatum APK 01-02-2025 (ruim 7 maanden geleden)

Tijdlijn van de OP38RY

16-03-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
16-03-2017 Eerste toelating
17-04-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
24-03-2022 Vorige vervaldatum apk
24-03-2023 Vorige vervaldatum apk
20-01-2024 Vorige vervaldatum apk
12-12-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
01-02-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 35.400 kg
Massa leeg voertuig 3600 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 779 cm
Lengte voertuig 973 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 908 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Hoogte voertuig 135 cm
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 08
Carrosserie (omschrijving) Containercarrier
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Bijwerkdatum OP-38-RY

De gegevens van deze Lag N/a met kenteken OP38RY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag N/a?

Schadeverleden van de OP 38 RY

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP38RY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (OP38RY)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OP-38-RY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–38–RY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MP-38-RY, een Bmw K100 Lt motorfiets uit 1992.
  2. Verandering op plek 1: WP-38-RY, een Hobby 12 J aanhangwagen uit 1996.
  3. Verandering op plek 2: ON-38-RY, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2015.
  4. Verandering op plek 2: OR-38-RY, een Schmitz cargobull Scs 24/l-13.62 p e b oplegger uit 2013.
  5. Verandering op plek 3: OP-28-RY, een Krone N/a oplegger uit 2017.
  6. Verandering op plek 3: OP-48-RY, een Krone N/a oplegger uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: OP-37-RY, een Renders-has Fcca08fy (container carrier) oplegger uit 2017.
  8. Verandering op plek 4: OP-39-RY, een Renders-has Fcca08fy (container carrier) oplegger uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: OP-38-PY, een Pacton N/a oplegger uit 2017.
  10. Verandering op plek 5: OP-38-SY, een Krone N/a oplegger uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: OP-38-RX, een Ffb feldbinder Eut oplegger uit 2011.
  12. Verandering op plek 6: OP-38-RZ, een Krone N/a oplegger uit 2017.

Meer kentekens met O, P, R en Y

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, R en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 8 in OP38RY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPRY-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

16-03-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. OP-01-RZ: Pacton N/a
  2. OP-05-RS: Schmitz cargobull N/a
  3. OP-06-PS: Ffb feldbinder Eut 54.3
  4. OP-09-RS: Schmitz cargobull N/a
  5. OP-15-RY: Lag N/a
  6. OP-19-RY: Lag N/a
  7. OP-24-RZ: Schmitz cargobull N/a
  8. OP-25-RX: Krone N/a
  9. OP-26-RX: Krone N/a
  10. OP-29-RY: Krone N/a
  11. OP-30-RX: Krone N/a
  12. OP-30-RZ: Schmitz cargobull N/a
  13. OP-33-RX: Krone N/a
  14. OP-35-RY: Renders-has Fcca08fy (container carrier)
  15. OP-40-RY: Renders-has Fcca08fy (container carrier)
  16. OP-40-RZ: Kempf Skm
  17. OP-51-RX: Chereau N/a
  18. OP-53-RZ: Vogelzang Vo-kbs-15-30-t
  19. OP-54-RZ: Spier Sgl 390
  20. OP-55-RD: Schmitz cargobull N/a
  21. OP-55-RZ: Knapen K100
  22. OP-56-RX: Pezzaioli Sba31
  23. OP-58-RX: Schmitz cargobull N/a
  24. OP-81-RZ: Pacton Lxd.342
  25. OP-82-LX: Schmitz cargobull N/a
  26. OP-89-RR: Schmitz cargobull N/a
  27. OP-95-RR: Schmitz cargobull N/a
  28. OP-99-RP: Kwb P348-sti-h
  29. OP-99-RY: Pacton N/a
  30. OS-92-ZB: Krone Sd

Meer Lag N/a op voertuig-zoeker.nl

Lag N/a opleggers

2.637 Lag N/a opleggers
Bekijk Lag N/a opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag N/a containercarriers

1.259 Lag N/a containercarriers
Bekijk Lag N/a containercarriers.
1.608 Lag containercarriers
Bekijk Lag containercarriers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.