OP-50-GS
OP-52-GS
OP-51-GS: Lag N/a
Op deze pagina vind je alle informatie over OP–51–GS, een Lag N/a.
Het is een
tankwagen uit 2016.
De APK van deze N/a vervalt op 13-05-2026 (over ruim 8 maanden).
Specificaties van de OP-51-GS
Algemeen
Voertuigsoort |
Oplegger |
Inrichting |
Tankwagen |
Merk |
Lag |
Model |
N/a |
Kenteken |
OP-51-GS, OP–51–GS, OP 51 GS (gespeld: Otto Pieter Vijf Één Gerard Simon) |
Type |
O-3-TI |
Uitvoering |
400000BA |
Typegoedkeuringsnummer |
e4*2007/46*0480*02 |
Variant |
311C |
Europese voertuigcategorie |
O4 |
Plaats chassisnummer |
op r. balk |
Schadeverleden |
Schades van deze Lag N/a opvragen |
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
13-05-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
13-05-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
13-05-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
13-05-2026 (over ruim 8 maanden) |
Tijdlijn van de OP51GS
|
13-05-2016 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
13-05-2016 |
Eerste toelating |
13-05-2016 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
13-05-2021 |
Vorige vervaldatum apk |
13-05-2022 |
Vorige vervaldatum apk |
13-05-2023 |
Vorige vervaldatum apk |
13-05-2024 |
Vorige vervaldatum apk |
13-05-2025 |
Vorige vervaldatum apk |
13-05-2026 |
Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Lag N/a opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
33.340 kg |
Massa leeg voertuig |
6660 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
40.000 kg |
Wielbasis |
866 cm |
Lengte voertuig |
1344 cm |
Breedte voertuig |
255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig |
1170 cm |
Technische maximale massa voertuig |
40.000 kg |
Hoogte voertuig |
400 cm |
Schadeverleden |
Schades van deze Lag N/a opvragen |
Status van het voertuig
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
Schadeverleden |
Schades van deze Lag N/a opvragen |
Carrosserie
Type carrosserie (code) |
DA |
Type carrosserie (omschrijving) |
Oplegger |
Carrosserie (code) |
11 |
Carrosserie (omschrijving) |
Tankwagen |
Schadeverleden |
Schades van deze Lag N/a opvragen |
APK-gebreken van de OP51GS
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
12-04-2019 14:44 |
Achterlicht werkt niet (goed) |
31-03-2020 14:29 |
Band beschadigd |
31-03-2020 14:29 |
Retroreflector vertoont gebrek |
26-04-2021 10:02 |
Remcilinder vertoont te veel corrosie |
01-05-2023 13:30 |
Achterlicht werkt niet (goed) |
29-04-2024 10:54 |
Remcilinder vertoont te veel corrosie |
29-04-2024 10:54 |
Remonderdelen te veel gecorrodeerd |
06-05-2024 14:16 |
Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
06-05-2024 14:16 |
Lijnmarkering ontbreekt |
06-05-2024 14:16 |
Veerstrop as zit los |
06-05-2024 14:16 |
Wiellager te veel speling |
06-05-2024 14:16 |
Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
06-05-2024 14:16 |
Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
06-05-2024 14:16 |
Wiel of band niet goed afgeschermd |
06-05-2024 14:16 |
Luchtlekkage reminrichting |
06-05-2024 14:16 |
Retroreflectoren asymmetrische plaatsing t.o.v. midden |
06-05-2024 14:16 |
Retroreflector ontbreekt |
Schades bekijken van deze Lag N/a.
Bijwerkdatum OP-51-GS
De gegevens van deze Lag N/a met kenteken OP51GS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 15-05-2025.
Wat wil je doen met deze Lag N/a?
Schadeverleden van de OPÂ 51Â GS
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016?
Of wil je de gedetailleerde waarde van OP51GS weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 51Â GS, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Lag N/a op voertuig-zoeker.nl
Lag N/a opleggers
- 2.637 Lag N/a opleggers
- Bekijk Lag N/a opleggers.
- 7.086 Lag opleggers
- Bekijk Lag opleggers.
Lag N/a tankwagens
- 898 Lag N/a tankwagens
- Bekijk Lag N/a tankwagens.
- 2.257 Lag tankwagens
- Bekijk Lag tankwagens.
De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn:
Lag N/a,
Lag O3-gt 50,
Lag O3-cc a7,
Lag O3-cc 70 en
Lag O3-gt 51.