OP-55-TS OP-57-TS

OP-56-TS: Lag N/a

OP-56-TS Op deze pagina vind je alle informatie over OP–56–TS, een Lag N/a. Het is een tank v.v. gevaarl. stoffen uit 2017. De APK van deze N/a vervalt op 16-05-2026 (over ruim 8 maanden).

Wat wil je doen met OP-56-TS?

infoverkopentools

Specificaties van de OP-56-TS

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tank v.v. gevaarl. stoffen
Merk Lag
Model N/a
Kenteken OP-56-TS, OP–56–TS, OP 56 TS (gespeld: Otto Pieter Vijf Zes Theodoor Simon)
Type O-3-ST
Uitvoering 430030BA
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0516*04
Variant 112
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer op r. balk
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-05-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-05-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-05-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Vervaldatum APK 16-05-2026 (over ruim 8 maanden)

Tijdlijn van de OP56TS

16-05-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
16-05-2017 Eerste toelating
16-05-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
16-05-2022 Vorige vervaldatum apk
16-05-2023 Vorige vervaldatum apk
16-05-2024 Vorige vervaldatum apk
16-05-2025 Vorige vervaldatum apk
16-05-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 35.980 kg
Massa leeg voertuig 7020 kg
Toegestane maximum massa voertuig 43.000 kg
Wielbasis 926 cm
Lengte voertuig 1238 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1092 cm
Technische maximale massa voertuig 43.000 kg
Hoogte voertuig 360 cm
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 12
Carrosserie (omschrijving) Tank voor vervoer gevaarlijke stoffen
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 16.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

APK-gebreken van de OP56TS

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

22-04-2022 14:59 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar

Schades bekijken van deze Lag N/a.

Bijwerkdatum OP-56-TS

De gegevens van deze Lag N/a met kenteken OP56TS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 18-05-2025.

Wat wil je doen met deze Lag N/a?

Schadeverleden van de OP 56 TS

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP56TS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (OP56TS)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OP-56-TS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–56–TS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WP-56-TS, een Kip Kg 50 aanhangwagen uit 1996.
  2. Verandering op plek 2: ON-56-TS, een Koegel S24 oplegger uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: OR-56-TS, een Krone N/a oplegger uit 2019.
  4. Verandering op plek 3: OP-46-TS, een Krone Sd oplegger uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: OP-66-TS, een Schmitz cargobull gotha N/a oplegger uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: OP-55-TS, een Krone Sd oplegger uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: OP-57-TS, een Krone Sd oplegger uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: OP-56-RS, een Krone N/a oplegger uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: OP-56-VS, een Veldhuizen P45-4 oplegger uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: OP-56-TR, een Pacton Ttl.451 oplegger uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: OP-56-TT, een Broshuis 3ucc-39/45 oplegger uit 2017.

Meer kentekens met O, P, T en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, T en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 6 in OP56TS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPTS-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

16-05-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. 01-03-ZZ: Nooteboom Mpl-114-07v
  2. OP-03-TX: H.t.f. Hzo 42
  3. OP-04-TX: H.t.f. Hzo 42
  4. OP-10-TX: H.t.f. Hz0 42
  5. OP-29-TS: D-tec Flexitrailer
  6. OP-30-ST: Schmitz cargobull N/a
  7. OP-33-TZ: H.t.f. Hzo 42
  8. OP-43-TP: Nooteboom Osd-50-04v
  9. OP-44-ST: Schmitz cargobull N/a
  10. OP-51-TK: Nooteboom Osds-48-03
  11. OP-53-TR: Web trailer N/a
  12. OP-54-TR: Pacton N/a
  13. OP-71-TK: Schmitz cargobull N/a
  14. OP-73-TS: Krone Sd
  15. OP-75-TS: Krone Sd
  16. OP-80-TS: Krone Sd
  17. OP-82-TP: Nooteboom Osd-50-04v
  18. OP-82-TS: Krone Sd
  19. OP-84-TS: Krone Sd
  20. OP-85-TS: Krone Sd
  21. OP-86-TS: Krone Sd
  22. OP-87-TS: Krone Sd
  23. OP-89-TS: Jumbo Do 270 Se
  24. OP-91-TP: Pacton N/a
  25. OP-98-TR: Krone N/a
  26. OP-99-TR: Krone N/a
  27. OR-57-KY: Krone Se
  28. OS-54-JL: Schmitz cargobull N/a
  29. OS-78-PV: Schmitz cargobull N/a

Meer Lag N/a op voertuig-zoeker.nl

Lag N/a opleggers

2.637 Lag N/a opleggers
Bekijk Lag N/a opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag N/a tanks voorzien van gevaarlijke stoffen

150 Lag N/a tanks voorzien van gevaarlijke stoffen
Bekijk Lag N/a tanks voorzien van gevaarlijke stoffen.
231 Lag tanks voorzien van gevaarlijke stoffen
Bekijk Lag tanks voorzien van gevaarlijke stoffen.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.