OR-94-SN OR-96-SN

OR-95-SN: Lag N/a

OR-95-SN Op deze pagina vind je alle informatie over OR–95–SN, een Lag N/a. Het is een tankwagen uit 2019. De APK van deze N/a vervalt op 24-01-2026 (over bijna 5 maanden).

Wat wil je doen met OR-95-SN?

infoverkopentools

Specificaties van de OR-95-SN

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tankwagen
Merk Lag
Model N/a
Kenteken OR-95-SN, OR–95–SN, OR 95 SN (gespeld: Otto Rudolf Negen Vijf Simon Nico)
Type O-3-TI
Uitvoering 421030BA
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0480*03
Variant 311C
Europese voertuigcategorie O4
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 24-01-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 24-01-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 24-01-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Vervaldatum APK 24-01-2026 (over bijna 5 maanden)

Tijdlijn van de OR95SN

24-01-2019 Eerste tenaamstelling in nederland
24-01-2019 Eerste toelating
24-01-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
24-01-2022 Vorige vervaldatum apk
24-01-2023 Vorige vervaldatum apk
24-01-2024 Vorige vervaldatum apk
24-01-2025 Vorige vervaldatum apk
24-01-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 34.840 kg
Massa leeg voertuig 7160 kg
Toegestane maximum massa voertuig 42.000 kg
Wielbasis 876 cm
Lengte voertuig 1264 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1091 cm
Technische maximale massa voertuig 42.000 kg
Hoogte voertuig 400 cm
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 11
Carrosserie (omschrijving) Tankwagen
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

APK-gebreken van de OR95SN

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

05-01-2022 14:40 Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd
05-01-2022 14:40 Onderdeel stuurinrichting ondeugdelijk bevestigd
02-01-2024 12:07 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm

Schades bekijken van deze Lag N/a.

Bijwerkdatum OR-95-SN

De gegevens van deze Lag N/a met kenteken OR95SN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag N/a?

Schadeverleden van de OR 95 SN

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR95SN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (OR95SN)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OR-95-SN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–95–SN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MR-95-SN, een Honda Xl 600v transalp motorfiets uit 1993.
  2. Verandering op plek 1: WR-95-SN, een Anssems A-s2000vv-4018 aanhangwagen uit 1997.
  3. Verandering op plek 2: OP-95-SN, een Kogel Port 40 Simplex 20 oplegger uit 2017.
  4. Verandering op plek 2: OS-95-SN, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2021.
  5. Verandering op plek 3: OR-85-SN, een Bakercorp Baker easy clean tank oplegger uit 2019.
  6. Verandering op plek 4: OR-94-SN, een Lag N/a oplegger uit 2019.
  7. Verandering op plek 4: OR-96-SN, een D-tec Fv2006 oplegger uit 2019.
  8. Verandering op plek 5: OR-95-RN, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2019.
  9. Verandering op plek 5: OR-95-TN, een Kogel Sva 24 oplegger uit 2019.
  10. Verandering op plek 6: OR-95-SL, een Bremat F3.20 oplegger uit 2019.
  11. Verandering op plek 6: OR-95-SP, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2019.

Meer kentekens met O, R, S en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, S en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 5 in OR95SN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORSN-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

24-01-2019 (bijna 7 jaar geleden):
  1. OR-04-SH: Kassbohrer Multicont
  2. OR-08-SH: Kassbohrer Multicont
  3. OR-21-SG: Schmitz cargobull N/a
  4. OR-23-SN: Krone N/a
  5. OR-24-SG: Schmitz cargobull N/a
  6. OR-31-SJ: Schmitz cargobull N/a
  7. OR-40-SR: Schmitz cargobull N/a
  8. OR-46-RY: D-tec Flexitrailer
  9. OR-48-SR: Schmitz cargobull N/a
  10. OR-48-SV: Pacton N/a
  11. OR-49-SV: Vogelzang Vo1-stg-15-10-stn
  12. OR-53-TH: Fliegl Szs 350
  13. OR-57-RY: D-tec Flexitrailer
  14. OR-59-RY: D-tec Flexitrailer
  15. OR-60-RY: D-tec Flexitrailer
  16. OR-61-ST: Pacton N/a
  17. OR-66-ST: Lag N/a
  18. OR-70-SV: Trias 712-310
  19. OR-72-SP: Kogel Sn 24
  20. OR-73-RZ: D-tec Flexitrailer
  21. OR-75-SH: Schmitz cargobull N/a
  22. OR-76-SG: Pacton N/a
  23. OR-80-RX: D-tec Flexitrailer
  24. OR-84-ST: Krone N/a
  25. OR-85-ST: Krone N/a
  26. OR-90-RX: D-tec Flexitrailer
  27. OR-91-RH: Veldhuizen P47-2
  28. OR-91-SL: Krone N/a
  29. OR-93-ST: Krone N/a
  30. OV-81-TV: Krone N/a

Meer Lag N/a op voertuig-zoeker.nl

Lag N/a opleggers

2.637 Lag N/a opleggers
Bekijk Lag N/a opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag N/a tankwagens

898 Lag N/a tankwagens
Bekijk Lag N/a tankwagens.
2.257 Lag tankwagens
Bekijk Lag tankwagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.