OS-31-PY OS-33-PY

OS-32-PY: Lag N/a

OS-32-PY Op deze pagina vind je alle informatie over OS–32–PY, een Lag N/a. Het is een tankwagen uit 2021. De APK van deze N/a vervalt op 24-02-2026 (over bijna 6 maanden).

Wat wil je doen met OS-32-PY?

infoverkopentools

Specificaties van de OS-32-PY

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tankwagen
Merk Lag
Model N/a
Kenteken OS-32-PY, OS–32–PY, OS 32 PY (gespeld: Otto Simon Drie Twee Pieter Ypsilon)
Type O-3-TI
Uitvoering 400000BA
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0480*03
Variant 311C
Europese voertuigcategorie O4
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 24-02-2021 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 24-02-2021 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 24-02-2021 (ruim 4½ jaar geleden)
Vervaldatum APK 24-02-2026 (over bijna 6 maanden)

Tijdlijn van de OS32PY

24-02-2021 Eerste tenaamstelling in nederland
24-02-2021 Eerste toelating
24-02-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
24-02-2022 Vorige vervaldatum apk
24-02-2023 Vorige vervaldatum apk
24-02-2025 Vorige vervaldatum apk
24-02-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 33.300 kg
Massa leeg voertuig 6700 kg
Toegestane maximum massa voertuig 40.000 kg
Wielbasis 871 cm
Lengte voertuig 1382 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1190 cm
Technische maximale massa voertuig 40.000 kg
Hoogte voertuig 400 cm
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 11
Carrosserie (omschrijving) Tankwagen
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

APK-gebreken van de OS32PY

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

14-01-2022 16:13 Band beschadigd
14-01-2022 16:13 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd
10-02-2023 11:46 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet)
10-02-2023 11:46 Band onvoldoende profiel
24-01-2024 11:15 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
24-01-2024 11:15 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd
24-01-2024 11:15 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze Lag N/a.

Bijwerkdatum OS-32-PY

De gegevens van deze Lag N/a met kenteken OS32PY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag N/a?

Schadeverleden van de OS 32 PY

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2021? Of wil je de gedetailleerde waarde van OS32PY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (OS32PY)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OS-32-PY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OS–32–PY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: PS-32-PY, een rode Toyota Supra 3.0i aut. personenauto uit 1986.
  2. Verandering op plek 2: OR-32-PY, een Knapen K100 oplegger uit 2014.
  3. Verandering op plek 2: OT-32-PY, een Veldhuizen P45-2 oplegger uit 2023.
  4. Verandering op plek 3: OS-22-PY, een Pacton N/a oplegger uit 2021.
  5. Verandering op plek 3: OS-52-PY, een Krone N/a oplegger uit 2021.
  6. Verandering op plek 4: OS-31-PY, een Lag N/a oplegger uit 2021.
  7. Verandering op plek 4: OS-33-PY, een Lag N/a oplegger uit 2021.
  8. Verandering op plek 5: OS-32-NY, een Krone N/a oplegger uit 2021.
  9. Verandering op plek 5: OS-32-RY, een Krone N/a oplegger uit 2021.
  10. Verandering op plek 6: OS-32-PX, een Super soco Eoh3 oplegger uit 2021.
  11. Verandering op plek 6: OS-32-PZ, een Koegel Sva 24 oplegger uit 2020.

Meer kentekens met O, S, P en Y

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, S, P en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 2 in OS32PY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OSPY-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

24-02-2021 (ruim 4½ jaar geleden):
  1. OS-03-HH: Veldhuizen P45-1
  2. OS-03-PY: D-tec Flexitrailer
  3. OS-06-PY: D-tec Flexitrailer
  4. OS-09-PT: D-tec Flexitrailer
  5. OS-10-PT: D-tec Flexitrailer
  6. OS-11-KJ: B-a pieper F08fj3hwsa
  7. OS-19-PL: Krone N/a
  8. OS-28-PZ: Krone N/a
  9. OS-31-PY: Lag N/a
  10. OS-33-PY: Lag N/a
  11. OS-35-PZ: Krone N/a
  12. OS-38-PZ: Krone N/a
  13. OS-42-PZ: Krone N/a
  14. OS-44-PZ: Krone N/a
  15. OS-48-PZ: Krone N/a
  16. OS-54-PZ: Krone N/a
  17. OS-60-PV: Vtr trailer Ob-18-20u
  18. OS-64-PS: Broshuis 2akcc
  19. OS-65-PS: Broshuis 3akcc
  20. OS-66-PS: Broshuis 5akcc
  21. OS-70-PV: Lag N/a
  22. OS-71-PV: Lag N/a
  23. OS-72-PR: Krone N/a
  24. OS-73-PV: Lag N/a
  25. OS-76-PV: Lag N/a
  26. OS-76-PY: Krone N/a
  27. OS-81-PZ: Krone N/a
  28. OS-88-PZ: Veldhuizen P45-2
  29. OS-96-PP: Schmitz cargobull N/a

Meer Lag N/a op voertuig-zoeker.nl

Lag N/a opleggers

2.637 Lag N/a opleggers
Bekijk Lag N/a opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag N/a tankwagens

898 Lag N/a tankwagens
Bekijk Lag N/a tankwagens.
2.257 Lag tankwagens
Bekijk Lag tankwagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.