OT-18-VS OT-20-VS

OT-19-VS: Lag N/a

OT-19-VS Op deze pagina vind je alle informatie over OT–19–VS, een Lag N/a. Het is een containercarrier uit 2023. De APK van deze N/a is vervallen op 28-03-2025 (ruim 5 maanden geleden).

Wat wil je doen met OT-19-VS?

infoverkopentools

Specificaties van de OT-19-VS

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Containercarrier
Merk Lag
Model N/a
Kenteken OT-19-VS, OT–19–VS, OT 19 VS (gespeld: Otto Theodoor Één Negen Victor Simon)
Type O-3-CC
Uitvoering 401000XB
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0455*06
Variant 708CNE
Europese voertuigcategorie O4
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-03-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 28-03-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 28-03-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Vervaldatum APK 28-03-2025 (ruim 5 maanden geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 24-03-2023 (bijna 2½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OT19VS

24-03-2023 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
28-03-2023 Eerste tenaamstelling in nederland
28-03-2023 Eerste toelating
28-03-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
28-03-2024 Vorige vervaldatum apk
28-03-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 36.674 kg
Massa leeg voertuig 3326 kg
Toegestane maximum massa voertuig 40.000 kg
Wielbasis 677 cm
Lengte voertuig 839 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 772 cm
Technische maximale massa voertuig 40.000 kg
Hoogte voertuig 135 cm
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 6
Aerodynamische voorziening of uitrusting? N
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Carrosserie
Carrosserie (code) 08
Carrosserie (omschrijving) Containercarrier
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

APK-gebreken van de OT19VS

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

07-03-2024 13:03 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)

Schades bekijken van deze Lag N/a.

Bijwerkdatum OT-19-VS

De gegevens van deze Lag N/a met kenteken OT19VS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag N/a?

Schadeverleden van de OT 19 VS

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2023? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT19VS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (OT19VS)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OT-19-VS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–19–VS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MT-19-VS, een Honda Xl 600v transalp motorfiets uit 1995.
  2. Verandering op plek 1: WT-19-VS, een Adria 5003db aanhangwagen uit 1998.
  3. Verandering op plek 2: OS-19-VS, een Web trailer N/a oplegger uit 2021.
  4. Verandering op plek 2: OV-19-VS, een Krone Cool-liner oplegger uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: OT-09-VS, een D-tec Combitrailer Ct-60-05d oplegger uit 2015.
  6. Verandering op plek 3: OT-29-VS, een Hoet trailers N/a oplegger uit 2023.
  7. Verandering op plek 4: OT-18-VS, een Lag N/a oplegger uit 2023.
  8. Verandering op plek 5: OT-19-TS, een Krone N/a oplegger uit 2023.
  9. Verandering op plek 5: OT-19-XS, een Kassbohrer Maxima oplegger uit 2023.
  10. Verandering op plek 6: OT-19-VR, een Kraker N/a oplegger uit 2023.
  11. Verandering op plek 6: OT-19-VT, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2023.

Meer kentekens met O, T, V en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, V en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 9 in OT19VS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTVS-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

28-03-2023 (bijna 2½ jaar geleden):
  1. OT-07-VB: Schmitz cargobull N/a
  2. OT-10-VS: Lag N/a
  3. OT-13-VS: Lag N/a
  4. OT-17-VS: Lag N/a
  5. OT-18-VS: Lag N/a
  6. OT-20-VS: Lag N/a
  7. OT-22-VS: Lag N/a
  8. OT-37-TT: Schmitz cargobull N/a
  9. OT-39-VP: Schmitz cargobull N/a
  10. OT-41-TN: Schmitz cargobull N/a
  11. OT-46-VS: System trailers N/a
  12. OT-50-TF: Schmitz cargobull N/a
  13. OT-55-VG: Pacton N/a
  14. OT-56-VF: Trias 711-69
  15. OT-56-VJ: D-tec Fv2006
  16. OT-58-TH: Schmitz cargobull N/a
  17. OT-62-VN: Schmitz cargobull N/a
  18. OT-64-VR: Krone N/a
  19. OT-66-TS: Lecitrailer Ltm-gen fpl
  20. OT-69-TR: Schmitz cargobull N/a
  21. OT-71-VS: Schmitz cargobull N/a
  22. OT-89-SG: D-tec Containercarrier
  23. OT-89-TV: Lecitrailer Ltm-gen fpl
  24. OT-92-VR: Krone N/a
  25. OT-93-TT: Talson Mega
  26. OT-95-TT: Talson Mega
  27. OT-95-VS: Krone N/a
  28. OT-99-VP: Krone N/a
  29. OV-01-LZ: Berger Ltmn

Meer Lag N/a op voertuig-zoeker.nl

Lag N/a opleggers

2.637 Lag N/a opleggers
Bekijk Lag N/a opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag N/a containercarriers

1.259 Lag N/a containercarriers
Bekijk Lag N/a containercarriers.
1.608 Lag containercarriers
Bekijk Lag containercarriers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.