OT-31-SL OT-33-SL

OT-32-SL: Lag N/a

OT-32-SL Op deze pagina vind je alle informatie over OT–32–SL, een Lag N/a. Het is een containercarrier uit 2023. De APK van deze N/a is vervallen op 16-01-2024 (ruim 1½ jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OT-32-SL?

infoverkopentools

Specificaties van de OT-32-SL

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Containercarrier
Merk Lag
Model N/a
Kenteken OT-32-SL, OT–32–SL, OT 32 SL (gespeld: Otto Theodoor Drie Twee Simon Lodewijk)
Type O-3-CC
Uitvoering 400000XB
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0455*06
Variant 708CNE
Europese voertuigcategorie O4
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden)
Vervaldatum APK 16-01-2024 (ruim 1½ jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 13-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OT32SL

13-01-2023 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
16-01-2023 Eerste tenaamstelling in nederland
16-01-2023 Eerste toelating
16-01-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
16-01-2024 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 36.780 kg
Massa leeg voertuig 3220 kg
Toegestane maximum massa voertuig 40.000 kg
Wielbasis 677 cm
Lengte voertuig 836 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 769 cm
Technische maximale massa voertuig 40.000 kg
Hoogte voertuig 135 cm
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 08
Carrosserie (omschrijving) Containercarrier
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Bijwerkdatum OT-32-SL

De gegevens van deze Lag N/a met kenteken OT32SL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.

Wat wil je doen met deze Lag N/a?

Schadeverleden van de OT 32 SL

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2023? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT32SL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (OT32SL)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OT-32-SL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–32–SL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: NT-32-SL, een rode Ford Sierra 1.6 em laser personenauto uit 1985.
  2. Verandering op plek 1: WT-32-SL, een Hobby 10 aanhangwagen uit 1998.
  3. Verandering op plek 2: OS-32-SL, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2021.
  4. Verandering op plek 3: OT-22-SL, een Talson Magnum-minor oplegger uit 2023.
  5. Verandering op plek 3: OT-42-SL, een Krone N/a oplegger uit 2023.
  6. Verandering op plek 4: OT-31-SL, een Van hool 3-assige oplegger oplegger uit 2014.
  7. Verandering op plek 4: OT-33-SL, een Max trailer N/a oplegger uit 2021.
  8. Verandering op plek 5: OT-32-RL, een Gs Ob-160-2000 N/lzv oplegger uit 2023.
  9. Verandering op plek 5: OT-32-TL, een Veldhuizen P33-2 oplegger uit 2023.
  10. Verandering op plek 6: OT-32-SK, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2023.
  11. Verandering op plek 6: OT-32-SN, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2023.

Meer kentekens met O, T, S en L

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, S en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 2 in OT32SL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTSL-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

16-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden):
  1. OT-02-SN: Kraker N/a
  2. OT-08-SL: Van der peet Vlieggewicht
  3. OT-09-RH: Schmitz cargobull N/a
  4. OT-09-SL: Van der peet Vlieggewicht
  5. OT-21-SK: Schmitz cargobull N/a
  6. OT-22-SN: Schmitz cargobull N/a
  7. OT-23-SK: Schmitz cargobull N/a
  8. OT-24-SN: Schmitz cargobull N/a
  9. OT-28-SN: Schmitz cargobull N/a
  10. OT-31-SN: Schmitz cargobull N/a
  11. OT-36-SN: Van hool 3-assige oplegger
  12. OT-43-SL: Krone N/a
  13. OT-43-SN: Chieftrailer 1afcst00
  14. OT-45-SL: Krone N/a
  15. OT-46-SL: Krone N/a
  16. OT-50-SL: Krone N/a
  17. OT-55-SL: Krone N/a
  18. OT-56-SL: Krone N/a
  19. OT-59-SN: Berdex 0s1227
  20. OT-61-SG: Krone N/a
  21. OT-63-TB: Kempf Skm 43/3
  22. OT-70-RV: Van der peet Vlieggewicht
  23. OT-72-TD: Faymonville N/a
  24. OT-87-RR: Kogel Sn24
  25. OT-89-RR: Kogel S18
  26. OT-89-SJ: Magyar Srmagd
  27. OT-90-RR: Kogel S18
  28. OT-90-SJ: Magyar Srmagd
  29. OT-92-SJ: Magyar Srmagd
  30. OT-93-RF: Be-combi 3500plus

Meer Lag N/a op voertuig-zoeker.nl

Lag N/a opleggers

2.637 Lag N/a opleggers
Bekijk Lag N/a opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag N/a containercarriers

1.259 Lag N/a containercarriers
Bekijk Lag N/a containercarriers.
1.608 Lag containercarriers
Bekijk Lag containercarriers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.