Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | Lag |
Model | N/a |
Kenteken | OT-49-SP, OT–49–SP, OT 49 SP (gespeld: Otto Theodoor Vier Negen Simon Pieter) |
Type | O-3-CC |
Uitvoering | 401000XB |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0455*06 |
Variant | 708CNE |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Schadeverleden | Schades van deze Lag N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 27-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 27-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 27-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 27-02-2026 (over bijna 6 maanden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 18-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OT49SP |
|
18-01-2023 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
27-02-2023 | Eerste tenaamstelling in nederland |
27-02-2023 | Eerste toelating |
27-02-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
27-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
27-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
27-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Lag N/a opvragen |
Laadvermogen | 36.877 kg |
Massa leeg voertuig | 3123 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 40.000 kg |
Wielbasis | 677 cm |
Lengte voertuig | 839 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 772 cm |
Technische maximale massa voertuig | 40.000 kg |
Hoogte voertuig | 135 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Lag N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze Lag N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Lag N/a opvragen |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze Lag N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 13.000 kg |
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig | 13.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Lag N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Lag N/a opvragen |
De gegevens van deze Lag N/a met kenteken OT49SP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2023? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT49SP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OT-49-SP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–49–SP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 9 in OT49SP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTSP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OTÂ 49Â SP, gebruik dan onderstaande zoekbox: