OT-56-HY OT-58-HY

OT-57-HY: Lag N/a

OT-57-HY Op deze pagina vind je alle informatie over OT–57–HY, een Lag N/a. Het is een containercarrier uit 2022. De APK van deze N/a vervalt op 12-08-2026 (over bijna 1 jaar).

Wat wil je doen met OT-57-HY?

infoverkopentools

Specificaties van de OT-57-HY

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Containercarrier
Merk Lag
Model N/a
Kenteken OT-57-HY, OT–57–HY, OT 57 HY (gespeld: Otto Theodoor Vijf Zeven Hendrik Ypsilon)
Type O-3-CC
Uitvoering 400000XB
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0455*05
Variant 908CNE
Europese voertuigcategorie O4
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 19-05-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 19-05-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 19-05-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Vervaldatum APK 12-08-2026 (over bijna 1 jaar)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 18-05-2022 (bijna 3½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OT57HY

18-05-2022 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
19-05-2022 Eerste tenaamstelling in nederland
19-05-2022 Eerste toelating
19-05-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
19-05-2023 Vorige vervaldatum apk
27-07-2023 Vorige vervaldatum apk
27-07-2024 Vorige vervaldatum apk
12-08-2025 Vorige vervaldatum apk
12-08-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 34.860 kg
Massa leeg voertuig 5140 kg
Toegestane maximum massa voertuig 40.000 kg
Wielbasis 948 cm
Lengte voertuig 1305 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 40.000 kg
Hoogte voertuig 400 cm
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 08
Carrosserie (omschrijving) Containercarrier
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Bijwerkdatum OT-57-HY

De gegevens van deze Lag N/a met kenteken OT57HY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 14-08-2025.

Wat wil je doen met deze Lag N/a?

Schadeverleden van de OT 57 HY

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT57HY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (OT57HY)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OT-57-HY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–57–HY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MT-57-HY, een Yamaha Xv 535 motorfiets uit 1987.
  2. Verandering op plek 1: WT-57-HY, een Verdonk Va-ta-pl aanhangwagen uit 1998.
  3. Verandering op plek 2: OS-57-HY, een Pacton N/a oplegger uit 2020.
  4. Verandering op plek 2: OV-57-HY, een Krone N/a oplegger uit 2024.
  5. Verandering op plek 3: OT-47-HY, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  6. Verandering op plek 3: OT-67-HY, een Broshuis 2akcc oplegger uit 2022.
  7. Verandering op plek 4: OT-56-HY, een Renders 3afcst08f08 oplegger uit 2022.
  8. Verandering op plek 4: OT-58-HY, een Legras industries N/a oplegger uit 2022.
  9. Verandering op plek 5: OT-57-GY, een Huffermann Hsf 33.11 ls oplegger uit 2022.
  10. Verandering op plek 5: OT-57-JY, een Kleyn trailer N/a oplegger uit 2022.
  11. Verandering op plek 6: OT-57-HX, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2022.
  12. Verandering op plek 6: OT-57-HZ, een Van hool 3-assige oplegger oplegger uit 2022.

Meer kentekens met O, T, H en Y

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, H en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 7 in OT57HY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTHY-kentekens.

27 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

19-05-2022 (bijna 3½ jaar geleden):
  1. OS-99-YF: Bulthuis Tata12
  2. OT-01-HX: Van hool 2-assige oplegger
  3. OT-02-HX: Van hool 2-assige oplegger
  4. OT-10-HY: Magyar Srmagb
  5. OT-17-HD: Veldhuizen P40-2
  6. OT-26-GS: Talson Magnum-minor
  7. OT-28-GS: Talson Magnum-minor
  8. OT-33-HT: D-tec Containercarrier
  9. OT-37-HY: Krone N/a
  10. OT-39-HY: Krone N/a
  11. OT-42-HF: Schmitz cargobull N/a
  12. OT-55-HY: Koegel Sn24
  13. OT-64-HY: Krone N/a
  14. OT-66-GY: Stas S300cx
  15. OT-69-HP: Veldhuizen P53-3
  16. OT-70-HP: Talson Mega
  17. OT-70-HR: D-tec Containercarrier
  18. OT-70-HY: Koegel Sn24
  19. OT-71-HY: Kwb P450-fs-h
  20. OT-83-HX: Kwb N/a
  21. OT-88-HX: Van der peet Vlieggewicht
  22. OT-95-HG: Schmitz cargobull N/a
  23. OT-96-LJ: Dezeure Srd47
  24. OT-97-HV: Van hool 2-assige oplegger
  25. OT-98-HV: Van hool 2-assige oplegger
  26. OT-99-HV: Van hool 2-assige oplegger
  27. OV-80-PT: Kaessbohrer Kippsilo

Meer Lag N/a op voertuig-zoeker.nl

Lag N/a opleggers

2.637 Lag N/a opleggers
Bekijk Lag N/a opleggers.
7.085 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag N/a containercarriers

1.259 Lag N/a containercarriers
Bekijk Lag N/a containercarriers.
1.608 Lag containercarriers
Bekijk Lag containercarriers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.