OV-24-JT OV-26-JT

OV-25-JT: Lag N/a

OV-25-JT Op deze pagina vind je alle informatie over OV–25–JT, een Lag N/a. Het is een tank v.v. gevaarl. stoffen uit 2024. De APK van deze N/a vervalt op 19-06-2026 (over ruim 9 maanden).

Wat wil je doen met OV-25-JT?

infoverkopentools

Specificaties van de OV-25-JT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tank v.v. gevaarl. stoffen
Merk Lag
Model N/a
Kenteken OV-25-JT, OV–25–JT, OV 25 JT (gespeld: Otto Victor Twee Vijf Jan Theodoor)
Type O-3-ST
Uitvoering 431000BA
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0516*08
Variant 212
Europese voertuigcategorie O4
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 19-06-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 19-06-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste toelating 19-06-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Vervaldatum APK 19-06-2026 (over ruim 9 maanden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 18-06-2024 (ruim 1 jaar geleden)

Tijdlijn van de OV25JT

18-06-2024 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
19-06-2024 Eerste tenaamstelling in nederland
19-06-2024 Eerste toelating
19-06-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
19-06-2025 Vorige vervaldatum apk
19-06-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 35.398 kg
Massa leeg voertuig 7602 kg
Toegestane maximum massa voertuig 43.000 kg
Wielbasis 781 cm
Lengte voertuig 1125 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 992 cm
Technische maximale massa voertuig 43.000 kg
Hoogte voertuig 400 cm
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 6
Aerodynamische voorziening of uitrusting? N
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 12
Carrosserie (omschrijving) Tank voor vervoer gevaarlijke stoffen
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 16.000 kg
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig 16.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag N/a opvragen

Bijwerkdatum OV-25-JT

De gegevens van deze Lag N/a met kenteken OV25JT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.

Wat wil je doen met deze Lag N/a?

Schadeverleden van de OV 25 JT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2024? Of wil je de gedetailleerde waarde van OV25JT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (OV25JT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OV-25-JT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OV–25–JT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MV-25-JT, een Suzuki Gsf600 Bandit s 25kw motorfiets uit 1995.
  2. Verandering op plek 1: WV-25-JT, een Meyvo Dsw 35 aanhangwagen uit 1999.
  3. Verandering op plek 2: OT-25-JT, een Krone - oplegger uit 2013.
  4. Verandering op plek 3: OV-15-JT, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2024.
  5. Verandering op plek 3: OV-35-JT, een Lag N/a oplegger uit 2024.
  6. Verandering op plek 4: OV-24-JT, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2024.
  7. Verandering op plek 4: OV-26-JT, een Schwarzmuller K-serie oplegger uit 2024.
  8. Verandering op plek 5: OV-25-HT, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2024.
  9. Verandering op plek 5: OV-25-KT, een Krone N/a oplegger uit 2024.
  10. Verandering op plek 6: OV-25-JS, een Krone N/a oplegger uit 2024.
  11. Verandering op plek 6: OV-25-JV, een Schmitz cargobull 03vln oplegger uit 2019.

Meer kentekens met O, V, J en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, V, J en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 5 in OV25JT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OVJT-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

19-06-2024 (ruim 1 jaar geleden):
  1. OV-02-JL: D-tec Portmaster
  2. OV-03-JL: D-tec Portmaster
  3. OV-04-JL: D-tec Portmaster
  4. OV-05-JL: D-tec Portmaster
  5. OV-07-JL: D-tec Portmaster
  6. OV-07-JV: A&d N/a
  7. OV-08-JL: D-tec Portmaster
  8. OV-10-JL: D-tec Portmaster
  9. OV-14-JV: Mct Rmo Tank oplegger
  10. OV-22-JJ: Schmitz cargobull N/a
  11. OV-28-JV: Gs Ob-130-2700
  12. OV-30-JV: H.t.f. Hzo 42
  13. OV-32-JN: Schmitz cargobull N/a
  14. OV-32-JV: H.t.f. Hzo 42
  15. OV-35-JT: Lag N/a
  16. OV-44-JV: Expandable E13h
  17. OV-47-JT: Schmitz cargobull N/a
  18. OV-49-JT: Schmitz cargobull N/a
  19. OV-51-JR: Pacton N/a
  20. OV-52-JG: Lako T122
  21. OV-59-JS: Krone N/a
  22. OV-63-JT: Schmitz cargobull N/a
  23. OV-78-GB: Be-combi 3500plus
  24. OV-91-JL: Schmitz cargobull N/a
  25. OV-92-JK: D-tec Portmaster
  26. OV-94-JK: D-tec Portmaster
  27. OV-96-JK: D-tec Portmaster
  28. OV-97-JK: D-tec Portmaster
  29. OV-99-JK: D-tec Portmaster

Meer Lag N/a op voertuig-zoeker.nl

Lag N/a opleggers

2.637 Lag N/a opleggers
Bekijk Lag N/a opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag N/a tanks voorzien van gevaarlijke stoffen

150 Lag N/a tanks voorzien van gevaarlijke stoffen
Bekijk Lag N/a tanks voorzien van gevaarlijke stoffen.
231 Lag tanks voorzien van gevaarlijke stoffen
Bekijk Lag tanks voorzien van gevaarlijke stoffen.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.