OF-22-JT OF-31-JT

OF-24-JT: Lag O 3 32gi c

OF-24-JT Op deze pagina vind je alle informatie over OF–24–JT, een Lag O 3 32gi c. Het is een open wagen uit 1980. Het kenteken van deze Lag is vervallen.

Wat wil je doen met OF-24-JT?

infoverkopentools

Specificaties van de OF-24-JT

Het kenteken van deze Lag O 3 32gi c (OF24JT) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Lag
Model O 3 32gi c
Kenteken OF-24-JT, OF–24–JT, OF 24 JT (gespeld: Otto Ferdinand Twee Vier Jan Theodoor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen voorste dwarsbalk
Schadeverleden Schades van deze Lag O 3 32gi c opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 04-10-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-12-1997 (bijna 28 jaar geleden)
Datum eerste toelating 11-02-1980 (bijna 46 jaar geleden)
Vervaldatum APK 20-11-1999 (bijna 26 jaar geleden)

Tijdlijn van de OF24JT

11-02-1980 Eerste toelating
16-12-1997 Eerste tenaamstelling in nederland
20-11-1999 Huidige vervaldatum apk
04-10-2006 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O 3 32gi c opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 24.760 kg
Massa leeg voertuig 7240 kg
Toegestane maximum massa voertuig 32.000 kg
Wielbasis 870 cm
Lengte voertuig 1259 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1102 cm
Technische maximale massa voertuig 32.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O 3 32gi c opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Lag O 3 32gi c opvragen

Bijwerkdatum OF-24-JT

De gegevens van deze Lag O 3 32gi c met kenteken OF24JT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 13-07-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O 3 32gi c?

Schadeverleden van de OF 24 JT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1980? Of wil je de gedetailleerde waarde van OF24JT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O 3 32gi c (OF24JT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OF-24-JT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OF–24–JT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: KF-24-JT, een rode Honda Civic 3d luxe personenauto uit 1983.
  2. Verandering op plek 1: SF-24-JT, een witte Suzuki Swift 1.0 gl s6 personenauto uit 1987.
  3. Verandering op plek 2: OD-24-JT, een Groenewegen Dr0 12 27 oplegger uit 1995.
  4. Verandering op plek 2: OG-24-JT, een De kraker Ko-15-30 oplegger uit 2000.
  5. Verandering op plek 3: OF-14-JT, een Krone Sdc 27 nn oplegger uit 1997.
  6. Verandering op plek 3: OF-44-JT, een Vogelzang V0 c 17 27 oplegger uit 1997.
  7. Verandering op plek 4: OF-22-JT, een Zie bijzonderheden Ca-3 es oplegger uit 1997.
  8. Verandering op plek 5: OF-24-DT, een Wot O s e k 3 18 27 oplegger uit 1997.
  9. Verandering op plek 5: OF-24-PT, een Bulthuis Taaa 05 oplegger uit 1998.
  10. Verandering op plek 6: OF-24-JP, een Netam-fruehauf Oncrp 39 327 oplegger uit 1997.

Meer kentekens met O, F, J en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, F, J en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 4 in OF24JT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OFJT-kentekens.

Meer Lag O 3 32gi c op voertuig-zoeker.nl

Lag O 3 32gi c opleggers

7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O 3 32gi c open wagens

1.265 Lag open wagens
Bekijk Lag open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.