OD-96-RP OD-08-RR

OD-05-RR: Lag O-3-39

OD-05-RR Op deze pagina vind je alle informatie over OD–05–RR, een Lag O-3-39. Het is een open wagen uit 1995. Het kenteken van deze Lag is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OD-05-RR?

infoverkopentools

Specificaties van de OD-05-RR

Het kenteken van deze Lag O-3-39 (OD05RR) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Lag
Model O-3-39
Kenteken OD-05-RR, OD–05–RR, OD 05 RR (gespeld: Otto Dirk Nul Vijf Rudolf Rudolf)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 530 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Lag O-3-39 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 10-09-2014 (bijna 11 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-09-1995 (ruim 30 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-09-1995 (ruim 30 jaar geleden)

Tijdlijn van de OD05RR

01-09-1995 Eerste tenaamstelling in nederland
01-09-1995 Eerste toelating
10-09-2014 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O-3-39 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 30.780 kg
Massa leeg voertuig 8220 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 885 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O-3-39 opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Lag O-3-39 opvragen

Bijwerkdatum OD-05-RR

De gegevens van deze Lag O-3-39 met kenteken OD05RR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 13-07-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O-3-39?

Schadeverleden van de OD 05 RR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1995? Of wil je de gedetailleerde waarde van OD05RR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O-3-39 (OD05RR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OD-05-RR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OD–05–RR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MD-05-RR, een Suzuki Gs 750 motorfiets uit 1979.
  2. Verandering op plek 2: OF-05-RR, een Zie bijzonderheden Sr334ddr oplegger uit 1998.
  3. Verandering op plek 3: OD-15-RR, een Floor Flo 12 30 ha oplegger uit 1995.
  4. Verandering op plek 4: OD-08-RR, een Burg Bpdo 12 18 oplegger uit 1995.
  5. Verandering op plek 5: OD-05-NR, een Floor Flo-17-30h oplegger uit 1995.
  6. Verandering op plek 5: OD-05-TR, een Groenewegen Dro-12-27 oplegger uit 1996.
  7. Verandering op plek 6: OD-05-RN, een Netam-fruehauf Oncrp 39 327 oplegger uit 1995.
  8. Verandering op plek 6: OD-05-RV, een Gs Oti 120 2700 Sl oplegger uit 1995.

Meer kentekens met O, D, R en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, D, R en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 5 in OD05RR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ODRR-kentekens.

5 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

01-09-1995 (ruim 30 jaar geleden):
  1. OD-08-RR: Burg Bpdo 12 18
  2. OD-09-RR: Stas O43/3fak
  3. OD-10-RR: Bulthuis Ti 30 Al1
  4. OD-15-RR: Floor Flo 12 30 ha
  5. OD-96-RP: Schmitz Sko 24 a

Meer Lag O-3-39 op voertuig-zoeker.nl

Lag O-3-39 opleggers

7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O-3-39 open wagens

1.265 Lag open wagens
Bekijk Lag open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.