OR-12-ZG OR-14-ZG

OR-13-ZG: Lag O-3-39

OR-13-ZG Op deze pagina vind je alle informatie over OR–13–ZG, een Lag O-3-39 Mega. Het is een voertuig met open laadvloer uit 2009. Het kenteken van deze Lag is vervallen.

Wat wil je doen met OR-13-ZG?

infoverkopentools

Specificaties van de OR-13-ZG

Het kenteken van deze Lag O-3-39 Mega (OR13ZG) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open laadvloer (voertuig met open laadvloer)
Merk Lag
Model O-3-39
Type Mega
Kenteken OR-13-ZG, OR–13–ZG, OR 13 ZG (gespeld: Otto Rudolf Één Drie Zaandam Gerard)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk
Schadeverleden Schades van deze Lag O-3-39 Mega opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-05-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-07-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste toelating 10-06-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Vervaldatum APK 19-05-2022 (bijna 3½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OR13ZG

10-06-2009 Eerste toelating
16-07-2019 Eerste tenaamstelling in nederland
16-07-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
18-05-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
19-05-2022 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O-3-39 Mega opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 32.260 kg
Massa leeg voertuig 7740 kg
Toegestane maximum massa voertuig 40.000 kg
Wielbasis 903 cm
Lengte voertuig 1373 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 40.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O-3-39 Mega opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag O-3-39 Mega opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag O-3-39 Mega opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 01
Carrosserie (omschrijving) Open laadvloer
Schadeverleden Schades van deze Lag O-3-39 Mega opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O-3-39 Mega opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O-3-39 Mega opvragen

APK-gebreken van de OR13ZG

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

26-04-2021 10:57 Vrije slag remcilinder te groot
26-04-2021 10:57 Wiellager te veel speling
26-04-2021 10:57 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren

Schades bekijken van deze Lag O-3-39 Mega.

Bijwerkdatum OR-13-ZG

De gegevens van deze Lag O-3-39 Mega met kenteken OR13ZG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 20-05-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O-3-39 Mega?

Schadeverleden van de OR 13 ZG

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR13ZG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O-3-39 Mega (OR13ZG)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OR-13-ZG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–13–ZG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MR-13-ZG, een Suzuki Vs700 motorfiets uit 1986.
  2. Verandering op plek 1: WR-13-ZG, een Atec C2 aanhangwagen uit 1997.
  3. Verandering op plek 2: OP-13-ZG, een Kogel Sn 24 oplegger uit 2017.
  4. Verandering op plek 2: OS-13-ZG, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2021.
  5. Verandering op plek 3: OR-03-ZG, een Pacton N/a oplegger uit 2019.
  6. Verandering op plek 3: OR-23-ZG, een Kassbohrer Mega oplegger uit 2019.
  7. Verandering op plek 4: OR-12-ZG, een Jumbo Do270se oplegger uit 2019.
  8. Verandering op plek 4: OR-14-ZG, een H.t.f. Hzo 42 oplegger uit 2019.
  9. Verandering op plek 5: OR-13-YG, een Schmitz cargobull Sko 24 oplegger uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: OR-13-ZF, een Krone N/a oplegger uit 2019.
  11. Verandering op plek 6: OR-13-ZH, een Schwarzmueller Sc3/e oplegger uit 2004.

Meer kentekens met O, R, Z en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, Z en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 3 in OR13ZG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORZG-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

10-06-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. 28-47-ZZ: Faymonville Stbz 4v
  2. OK-19-RT: Van hool 3b2014
  3. OK-22-RT: Van hool 3b2014
  4. OK-33-XB: Burg Bpo-12-27-zgzxx
  5. OK-37-VY: Titan jelsum Dl70
  6. OK-39-XB: Broshuis E2130/27
  7. OK-41-VZ: Welgro 97 wsl 33-24
  8. OK-41-XB: Lako T346-rmo
  9. OK-42-VY: Pacton B1-001
  10. OK-43-VY: Pacton B1-001
  11. OK-45-XB: Van eck U t-3i
  12. OK-47-XB: Tracon trailers Td-1518
  13. OK-48-XB: Pacton Tbd 122
  14. OK-49-VS: Veldhuizen Sdo
  15. OK-49-XB: Pacton Tbd 122
  16. OK-60-XB: Van eck U t-3i
  17. OK-79-LP: Pacton T3-018
  18. OK-88-VY: Veldhuizen P37-4
  19. ON-95-SJ: Schmitz cargobull Ski24
  20. OP-46-VX: Koegel Sp 18
  21. OP-63-VT: Koegel Sp 18
  22. OP-79-XH: Koegel Sp 18
  23. OR-44-BS: Weka -
  24. OR-45-BS: Weka -
  25. OR-61-ZS: Lag O3-39 Mega
  26. OS-15-DN: Lag O3-39 Mega
  27. OS-25-BP: Lag Lag
  28. OS-30-DG: Lag O3-39 Mega
  29. ZZ-86-61: Broshuis 3 abd-48

Meer Lag O-3-39 Mega op voertuig-zoeker.nl

Lag O-3-39 Mega opleggers

7.085 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O-3-39 Mega voertuigen met open laadvloer

122 Lag voertuigen met open laadvloer
Bekijk Lag voertuigen met open laadvloer.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.