OL-52-RF OL-56-RF

OL-53-RF: Lag O-3-39

OL-53-RF Op deze pagina vind je alle informatie over OL–53–RF, een Lag O-3-39 T. Het is een oplegger uit 2004. Het kenteken van deze Lag is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OL-53-RF?

infoverkopentools

Specificaties van de OL-53-RF

Het kenteken van deze Lag O-3-39 T (OL53RF) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Merk Lag
Model O-3-39
Type T
Kenteken OL-53-RF, OL–53–RF, OL 53 RF (gespeld: Otto Lodewijk Vijf Drie Rudolf Ferdinand)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk a. achteras
Schadeverleden Schades van deze Lag O-3-39 T opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 10-04-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 04-04-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Datum eerste toelating 10-03-2004 (ruim 21 jaar geleden)

Tijdlijn van de OL53RF

10-03-2004 Eerste toelating
04-04-2012 Eerste tenaamstelling in nederland
10-04-2012 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O-3-39 T opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 32.800 kg
Massa leeg voertuig 6200 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 890 cm
Lengte voertuig 1160 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1060 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O-3-39 T opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Lag O-3-39 T opvragen

Bijwerkdatum OL-53-RF

De gegevens van deze Lag O-3-39 T met kenteken OL53RF (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 13-07-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O-3-39 T?

Schadeverleden van de OL 53 RF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2004? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL53RF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O-3-39 T (OL53RF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OL-53-RF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–53–RF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: ML-53-RF, een Yamaha Xv 535 motorfiets uit 1991.
  2. Verandering op plek 1: WL-53-RF, een Hapert K2000 aanhangwagen uit 1994.
  3. Verandering op plek 2: OK-53-RF, een Krone Sd oplegger uit 2008.
  4. Verandering op plek 2: ON-53-RF, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: OL-43-RF, een Groenewegen Dro-14-18b oplegger uit 2012.
  6. Verandering op plek 3: OL-63-RF, een Pacton trailers Txd.3 oplegger uit 2012.
  7. Verandering op plek 4: OL-52-RF, een Krone N/a oplegger uit 2012.
  8. Verandering op plek 4: OL-56-RF, een Pacton trailers Tpd.348 oplegger uit 2012.
  9. Verandering op plek 5: OL-53-PF, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2012.
  10. Verandering op plek 5: OL-53-TF, een Lag O3-cc a9 oplegger uit 2012.
  11. Verandering op plek 6: OL-53-RD, een Pacton Txl336 oplegger uit 2004.
  12. Verandering op plek 6: OL-53-RG, een Humbaur Hsa 2006 oplegger uit 2013.

Meer kentekens met O, L, R en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, R en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 3 in OL53RF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLRF-kentekens.

Meer Lag O-3-39 T op voertuig-zoeker.nl

Lag O-3-39 T opleggers

7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.