OK-38-NT OK-41-NT

OK-39-NT: Lag O-3-40

OK-39-NT Op deze pagina vind je alle informatie over OK–39–NT, een Lag O-3-40 03. Het is een open wagen uit 2008. Het kenteken van deze Lag is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OK-39-NT?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-39-NT

Het kenteken van deze Lag O-3-40 03 (OK39NT) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Lag
Model O-3-40
Type 03
Kenteken OK-39-NT, OK–39–NT, OK 39 NT (gespeld: Otto Karel Drie Negen Nico Theodoor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. steun
Schadeverleden Schades van deze Lag O-3-40 03 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 17-02-2010 (bijna 16 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 25-09-2008 (bijna 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 25-09-2008 (bijna 17 jaar geleden)

Tijdlijn van de OK39NT

25-09-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
25-09-2008 Eerste toelating
17-02-2010 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O-3-40 03 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 33.250 kg
Massa leeg voertuig 6750 kg
Toegestane maximum massa voertuig 40.000 kg
Wielbasis 911 cm
Lengte voertuig 1391 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 40.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O-3-40 03 opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Lag O-3-40 03 opvragen

Bijwerkdatum OK-39-NT

De gegevens van deze Lag O-3-40 03 met kenteken OK39NT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 13-07-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O-3-40 03?

Schadeverleden van de OK 39 NT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK39NT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O-3-40 03 (OK39NT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-39-NT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–39–NT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: VK-39-NT, een Scania R3m 4x2 al 65115 bedrijfsauto uit 1991.
  2. Verandering op plek 2: OJ-39-NT, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2007.
  3. Verandering op plek 2: OL-39-NT, een Kaessbohrer Maxima oplegger uit 2012.
  4. Verandering op plek 3: OK-29-NT, een Atm Oka 17/27 oplegger uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: OK-49-NT, een Lag O3-40 02 oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 4: OK-38-NT, een Floor Flo-12-20k1 oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 5: OK-39-JT, een Schmitz cargobull Sko 24/l -13.4 fp 45 cool(sko 24) oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: OK-39-RT, een Sor iberica Sp71 oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 6: OK-39-NS, een Jiannis Txc 343 oplegger uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: OK-39-NV, een Broshuis 4absd-58 oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, N en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, N en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 9 in OK39NT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKNT-kentekens.

Meer Lag O-3-40 03 op voertuig-zoeker.nl

Lag O-3-40 03 opleggers

7.085 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O-3-40 03 open wagens

1.265 Lag open wagens
Bekijk Lag open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.