OG-25-RX OG-29-RX

OG-26-RX: Lag O-3-40

OG-26-RX Op deze pagina vind je alle informatie over OG–26–RX, een Lag O-3-40 T. Het is een tankwagen uit 2001. Het kenteken van deze Lag is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OG-26-RX?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-26-RX

Het kenteken van deze Lag O-3-40 T (OG26RX) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tankwagen
Merk Lag
Model O-3-40
Type T
Kenteken OG-26-RX, OG–26–RX, OG 26 RX (gespeld: Otto Gerard Twee Zes Rudolf Xantippe)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. 2e veerh.
Schadeverleden Schades van deze Lag O-3-40 T opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-01-2003 (bijna 23 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 11-07-2001 (ruim 24 jaar geleden)
Datum eerste toelating 11-07-2001 (ruim 24 jaar geleden)

Tijdlijn van de OG26RX

11-07-2001 Eerste tenaamstelling in nederland
11-07-2001 Eerste toelating
18-01-2003 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O-3-40 T opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 33.240 kg
Massa leeg voertuig 6760 kg
Toegestane maximum massa voertuig 40.000 kg
Wielbasis 876 cm
Lengte voertuig 1240 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1120 cm
Technische maximale massa voertuig 40.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O-3-40 T opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Lag O-3-40 T opvragen

Bijwerkdatum OG-26-RX

De gegevens van deze Lag O-3-40 T met kenteken OG26RX (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 13-07-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O-3-40 T?

Schadeverleden van de OG 26 RX

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2001? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG26RX weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O-3-40 T (OG26RX)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-26-RX. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–26–RX één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MG-26-RX, een Suzuki Gsx 750 es motorfiets uit 1985.
  2. Verandering op plek 1: WG-26-RX, een Buerstner 4309 aanhangwagen uit 1991.
  3. Verandering op plek 2: OK-26-RX, een Ffb feldbinder Kip 63.3 oplegger uit 2008.
  4. Verandering op plek 3: OG-16-RX, een Nooteboom Ct-53-05d oplegger uit 2001.
  5. Verandering op plek 3: OG-56-RX, een Lag O3-40 Kt oplegger uit 2001.
  6. Verandering op plek 4: OG-25-RX, een Fliegl Szs 300 oplegger uit 2001.
  7. Verandering op plek 4: OG-27-RX, een Floor Flo-12-10k1 oplegger uit 2001.
  8. Verandering op plek 5: OG-26-NX, een Burg Bpo-10-20 tknxx oplegger uit 2001.
  9. Verandering op plek 5: OG-26-SX, een Groenewegen Dro-12-20 oplegger uit 2001.
  10. Verandering op plek 6: OG-26-RT, een Veldhuizen P29-2 oplegger uit 2001.
  11. Verandering op plek 6: OG-26-RZ, een Talson F 1227 oplegger uit 2001.

Meer kentekens met O, G, R en X

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, R en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 6 in OG26RX vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGRX-kentekens.

Meer Lag O-3-40 T op voertuig-zoeker.nl

Lag O-3-40 T opleggers

7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O-3-40 T tankwagens

2.257 Lag tankwagens
Bekijk Lag tankwagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.