OD-76-60 OD-76-99

OD-76-85: Lag O1-20

OD-76-85 Op deze pagina vind je alle informatie over OD–76–85, een Lag O1-20. Het is een open wagen uit 1981. Het kenteken van deze Lag is vervallen.

Wat wil je doen met OD-76-85?

infoverkopentools

Specificaties van de OD-76-85

Het kenteken van deze Lag O1-20 (OD7685) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Lag
Model O1-20
Kenteken OD-76-85, OD–76–85, OD 76 85 (gespeld: Otto Dirk Zeven Zes Acht Vijf)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 195 cm v. achteras
Schadeverleden Schades van deze Lag O1-20 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 11-01-2013 (bijna 13 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-10-1981 (bijna 44 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-10-1981 (bijna 44 jaar geleden)
Vervaldatum APK 29-11-2013 (bijna 12 jaar geleden)

Tijdlijn van de OD7685

16-10-1981 Eerste tenaamstelling in nederland
16-10-1981 Eerste toelating
11-01-2013 Huidige aanvang tenaamstelling
29-11-2013 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O1-20 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 15.520 kg
Massa leeg voertuig 4480 kg
Toegestane maximum massa voertuig 20.000 kg
Wielbasis 617 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 740 cm
Technische maximale massa voertuig 20.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O1-20 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Lag O1-20 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag O1-20 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Lag O1-20 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 10.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O1-20 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O1-20 opvragen

Bijwerkdatum OD-76-85

De gegevens van deze Lag O1-20 met kenteken OD7685 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 21-05-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O1-20?

Schadeverleden van de OD 76 85

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1981? Of wil je de gedetailleerde waarde van OD7685 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O1-20 (OD7685)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OD-76-85. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OD–76–85 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OE-76-85, een Burg B.p.o.2-3 oplegger uit 1980.
  2. Verandering op plek 3: OD-36-85, een Floor Flo-10,1-28 oplegger uit 1980.
  3. Verandering op plek 4: OD-79-85, een Nooteboom Osd-26 oplegger uit 1981.
  4. Verandering op plek 6: OD-76-83, een Dam Do 12-24 Lvb oplegger uit 1981.

Meer kentekens met O en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 6, 8 en 5 in OD7685 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OD-kentekens.

Één andere oplegger van dezelfde datum eerste toelating

16-10-1981 (bijna 44 jaar geleden):
  1. OD-76-83: Dam Do 12-24 Lvb

Meer Lag O1-20 op voertuig-zoeker.nl

Lag O1-20 opleggers

7.085 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O1-20 open wagens

1.265 Lag open wagens
Bekijk Lag open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.